- 10 -

5.4K 424 103
                                    

Asansöre doğru ilerleyen adımlarıma karşı koymamıştım. Bunu neden yapmak istediğim hakkında hiçbir fikrim de yoktu. Ama sanırım onun için kötü hissetmiştim, benden saklamaya çalışsa bile farkındaydım. Onu geldiği yollardan geçmiştim zamanında, onun elbette anlıyordum ve bir nebze yardımım dokunsun istiyordum.

Geçen geldiğim katta duran asansörden inerek koridorda ilerledim. Onun odasının önüne geldiğimde ise kapının aralık olduğunu fark etmiştim. Kaşlarımı çattım ve ses çıkarmadan aralık olan yerden odanın içine baktım.

Oturduğu masada önündeki dağılmış kağıtlar arasında bir tanesini elinde tutarak uykusuzluktan şişmiş gözleriyle okumaya çalışıyordu. Elim kapı koluna gitti ama ben içeriye girmeden o sıkıntı dolu bir nefes vererek masadan kalktı. Odanın ortasında ki boşlukta, telefonundan açtığı müzikle dans etmeye başlamıştı.

Bu saatte, bu yorgunlukla bir de pratik mi yapıyordu bu kız? Gerçekten tam dayaklıktı.

Daha fazla beklemeden tuttuğum kapı kolunu itekleyerek odanın içerisine girdim. Dans ederken beni gören bedeni bunu beklemediği için şaşkınlık ile yere düşmüştü.

"Jungkook?"

Hiçbir şey söylemeden tam önünde durarak kalkması için elimi uzattım. Beklemeden uzattığım elimi tuttu ve onu kaldırmama izin verdi.

"Senin ne işin var burada?"

"Yoksa fikrin mi değişti?"

"Ne! Yoksa benimle sevişmek için mi geldin?"

"Ama burada bir yatak yok ki, koltukta idare etsek olmuyor mu?"

Dediği şeylere gülmemek için dişlerimi sıkarken daha fazlasına izin vermeyerek elimin arasında ki elini bırakmayarak odadan çıkardım. "Madem yatak yok, benim odama gidelim değil mi?"

"Ne?!" diye aniden bağırırcasına sorduğunda ona döndüm. Hızla boşta kalan eliyle ağzını kapatmıştı. Bu sefer daha alçak ses tonu ile, "Şimdi gerçekten sevişecek miyiz yani?"

Asansöre doğru ilerlerken arkamda kalan bedenine doğru, "Hmm." diye mırıldandım.

"Ya sen ciddi misin? Ama neden bana önceden söylemedin, üzerime daha seksi bir şeyler giyerdim! Şu halime bak eşofmanla geliyorum odana!" dediğinde çoktan asansöre binmiştik. Düğmeye basarken artık gülmemek için kendimi sıkmaktan kaslarım ağrıyordu. Cidden bu kızın kafası hep seksteydi, ben bir kelime etmeden konuyu nereye getirmişti.

Asansörün kapıları açıldığında ben önde o bir adım arkamda ilerledim ve tam kapının önüne geldiğimizde şifreyi girmeden ona döndüm. Bir eliyle saçlarını düzeltirken, diğer eliyle kendine hava yapıyordu.

Cidden...

Şifreyi girdim ve otomatik çıkan sesten sonra açılan kapıdan içeriye girdim. O da arkamdan girdiğinde kapattığı kapıya yaslanmış odamı süzüyordu. Çalışma odam ve yatak odam birleşik olduğu için biraz kalabalık görünüyordu ama yine de büyük olduğu için çok göze batmıyordu.

Tekrar ona döndüğümde gözleri kapalıydı. "Lusel?" diye seslendiğimde gözlerini araladı. "Hangi parfümü kullanıyorsun Jungkook? Adını vermezsem gerçekten kabusun olurum."

Hafifçe güldüm ve tekrar elinden tutarak yatağa doğru ilerledim. Gözleri heyecanla parlarken hala onunla sevişeceğimi düşünmesi beni kahkaha atmaya zorluyordu.

Yatağın tam önünde duruyorduk. Gözleri beni izlerken heyecandan ellerinin titrediğini fark etmiştim. Bu halleri cidden gözüme sevimli geliyordu. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve elimle yatağı işaret ederek, "Geç." dedim.

Anında dediğime uyarak ayağında ki ayakkabıları çıkartıp yatağa çıktığında bende benim tarafımda kalan boşluğa doğru geçtim ve sırtımı başlığa dayayarak oturdum.

"Yatağında koku daha yoğun." diyerek çektiği nefese bakıyordum. Beklemediği anda bana göre hala minik bedenini çektim ve geçen seferki gibi başının dizlerime gelmesini sağlayarak onu yatırdım.

Gözlerini kırpıştırarak alttan bana bakarken yüzünde ki sevimli ifadeyi unutacağımı sanmıyordum.

"Sana şarkı söyleyeceğim ve sende uyuyacaksın Lusel." dediğimde kaşları çatıldı ve anında itiraz etmek için dudaklarını araladığında konuşmaması için elimle dudaklarının üstünü kapattım. Gözlerini kırparak bana bakıyordu.

"İtiraz adına ağzını açarsan seni odana geri götürürüm." Beni onaylayarak anında başını salladığında elimi dudaklarının üzerinden çektim ve yan tarafımda duran gece lambasını kapattım.

Başımı geriye yaslayarak şarkıyı söylemeye başladığımda kucağımda daha da yerleşerek gözlerini benden ayırmıyordu.

Bu kızla ne yapacağımı cidden bilmiyordum.

Oy sınırı: +50

Yorum sınırı: +40

Bet With Love • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin