Nieuw in phoenix

1K 22 13
                                    

Ik zette voorzichtig de zware dozen op de grond, en liep het huis door.

Voor de zoveelste keer zuchte ik diep. "Je moet wat enthousiaster zijn" zij mijn tante casandra.

Ja hoor, hoe kan ik nu enthousiast zijn, mijn ouders zijn dood en ik mag naar een nieuwe school waar ik niemand ken joepi, zij ik vol sarcasme.

Elena ga eens zitten, Zij casandra. Ik had geen zin in een zoveelste ruzie dus deed ik maar wat ze zij.

"Elena, ik weet dat dit heel moeilijk is voor jou en dat je het nig moeilijker zult krijgen en dat je je ouders mist. En het moet verschrikkelijk zijn, maar hier zitten mokken zal je niet helpen. Dus sta op ga je spullen gaan pakken, maak je kamer naar jou zin en zie dit als een nieuw begin." Ik had genoeg van al die ruzies en was moe van de reis, dus ging maar doen wat ze zij. Gelukkig had ik de grootste kamer en jeremy de kleinste. Ik had eigelijk zo met mijn broertje te doen, hij had het nog moeilijker dan ik...

Ik pakte eerst en vooral de doos waar mijn dagboek inzit, ik pakte hem en begon te schrijven.

Liefste dagboek,

Ik vind het hier verschrikkelijk, het huis is vies en oud en moet nog helemaal worden opgeknapt, mijn kamer is verschrikkelijk stoffig en ruikt vermuft,...

Ik ben hier nog maar net en ik haat het hier nu al. Morgen komt de schoonmaakdienst dus ik kan mijn kamer nog niet inrichten.

En morgen moet ik naar de nieuwe school die ik helemaal niet ken.

Ik wou dat mijn ouders er nog waren, ik mis ze zoveel en als das stomme ongeluk niet was geneurd dan woonde ik hier nu niet.

Ik ben nog maar 17 en ik heb al geen ouders meer.

Ik voel me zo zielig als een kleine eekhoorn, of een ander zielig neest wat maakt het uit.

Mijn tante is aardig maar ze is mijn moeder niet, en dat zal ze ook nooit worden..

Ik klapte mijn dagboek dicht en liep door de kamer.

Ik ging op het bed zitten dat direct piepte en kraakte, maar zodra mijn kamer helemaal klaar was mocht ik een nieuw bed kopen.

Lieft een tweepersoonsbed, niet dat er hier elke nacht een jongen komt slapen.

Ik moet niets weten van jongens, ze zijn gemeen en kwetsen je zodra ze kunnen.

Nee gewoon omdat ik dan lekker veel ruimte heb voor mezelf, me kan opsluiten in mijn kamer en me tussen de dekens verstoppen.

Net toen ik dacht aan mijn nieuwe bed hoorde ik casandra roepen vanaf beneden

"Elena, jeremy komen jullie ook chocomelk drinken!"

Pff, eigelijk stonden mijn zinnen nu echt niet naar chocomelk maar ik deed het maar voor casandra

Dit is deel 1 !! Hopelijk vonden jullie het al een goed begin, zoals sommige van jullie zullen merken is het een beetje anders dan the vampire diaries maar ik wil niet helemaal het zelfde doen 😉

Ps: vergeef me mijn typfouten xd

Only a vampire can love you foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu