-Elena-
Ik liep de school zowat uit, tot ik sarah en elise weeral tegenkwam.. 'Hoi!' Zei ik gespeelt blij om ze te zien. ''He Elena heb je zin om vanmiddag mee te gaan met ons gaan shoppen ?' Shit ze mochten me niet meevragen kon ik hier wel nee op zeggen ? 'Euhmm ik zou heel graag willen maar ik kan vanmiddag niet sorry' Antwoorde ik dan maar. 'Hmm jammer de nieuwe collectie is uit, wat moet je doen trouwens ?' Vroeg sarah me. Shit.. Hier was ik al bang voor. Vragen.. Ik moet naar mijn opa.. antwoorde ik vlug. 'OKejj zie je morgen!' Zei elise vrolijk, en direct daar achterna 'spijtig dat je niet mee kan :( '
-Stefan-
Ik zag Elena met Sarah en Elise praten, Elise mag ik wel ze is best aardig, maar Sarah.. Nja ik moet als 'mens' iedereen mogen zeker of hoe doen ze dat in dit mensenwereldje. Ik ging door de bossen naar huis zodat ik in 43 seconden thuis zou zijn. Ik liep naar binnen en trof damon aan. Weer liep ik roets voorbij. 'Hoi broer' zei damon geniepig. Ik antwoorde niet.. Ik kon nu we min of meer een aanval verwachten dus ik rekende eropn. En indd ik zag hem op me af stormen klaar om me door het glas heen te duwen, doordat ik het had kunnen verwachten sprong ik zelf opzij. Hij vloog met volle snelheid door het glas. Ik hoorde een doffe klap toen hij op de grond terecht kwam. Ik lache luidop wat hem nog kwader maakte. Maar het kon me niet schelen... Ik haat hem. Hij moet dood, ik moet alleen nog het juiste moment afwachten.
-Damon-
Ik lag beneden met om me heen allemaal glas, Oke dit was dus niet de bedoeling.. Ik hoorde hem van boven luidop lachen, dit zou nog wat kunnen worden.. Ik klom naar binnen en ging terug in de zetel zitten. 'Oke broertje, iets onvoorspelbaarder zijn in het vervolg?' Ik begon vanbinnen te koken. 'Het is lang geleden mijn allerliefste kleine vampier broertje van me' Normaal word hij boos als ik hem zo noem maar nu leek het wel alsof het hem niets doet. 'Ja damon het zal dat wel zijn' zei hij parantig en weer op die geniepige toon waar ik met elke dag een grotere hekel aan kreeg. 'tuurlijk, wat doet mijn allerliefste broertje vanmiddag, mijn allerliefste broertje heeft geen school toch vanmiddag?' zei ik vals. Hij reageerde er maar niet op buiten dit 'Jou allerliefste broertje gaat dat niet aan jou lelijke neus hangen' Zei hij 'Euhmmm pardon? lelijk.. ik heb hier wel de mooiste neus van heel familie salvatore' 'Ja hoor Wil je nu wegggaan ? danku' Ik had even geeen zin in dat bekvechten enzo (wat zelden gebeurd hoor..) Dus ik vertrok maar.
-Elena-
1 uur al ! Shit! riep ik aan tafel. 'Elena gaat het wel ' haast je niet zo wat ga je doen vanmiddag?' Ik ga naar een vriendin, antwoorde ik. om ruzie te voorkomen, want ik had daar nu eens totaal geen nood aan. Maareeu ik ga naar boven kmoet me nog klaarmaken dus doei! Zei ik vluchtig nog voor ik de trap op rende.
Ik wou me niet heel optutten net als alle andere meiden. of als Sarah.. ik kamde men haren en poetste mijn tanden nog eens. Misschien toch een muntje voor mijn adem? Komop Elena doe niet zo zenuwachtig je hebt al 100 keer met hem gepraat. HIJ NODIGDE ME GEWOOON UIT BJ HEM THUISSS oke even een flip momentje maar oke. Ik weet niet wat het gevoel in mijn buik is als ik hem zie. Ik denk dat ik verliefd ben. Ik heb eigelijk nog nooit echt gezoend. Nouja een keer met matt maar ik was niet echt verliefd op hem. Dat was gewoon.. Gewoon nep.Ik heb nooit echte gevoelend gehad voor een jongen. Tot nu.. Als ik hem zie slaat mijn hart over, Zijn gezicht is zo perfect, zijn grijns... Ik kon blijven naar hem kijken, maar staren is onbeleefd zeker.. Misschien dan toch een klein beetje mascara ? Oke dat valt ni op. Voor zo een dingen zou ik tips moeten vragen aan sarah. Zij is daar goed in, en al is ze soms zo iritand, ze zou je nooit in de steek laten.
-Stefan-
Ik kamde vlug mijn haren, niet dat dat nodig was ofzo maar ik was gewoon superzenuwachtig. Hoeveel keer in mijn leven, ofja ik heb nie echt een leven als vampier maar oke, niet al gedatet. Pff maar met Elena is het anders. Mijn liefde voor Katherine.. Was niets vergeleken met mijn liefde voor elena. Ik heb alles voor haar over. Ze kon elk moment komen nu..
-Elena-
Ik stapte de deur uit, ik had uiteindelijk maar gekozen voor een klein beetje mascara en men haren in een knot te doen. Ik en Stefan woonde niet ver van elkaar, hooguit 5 minuten stappen. ik zou men auto wel willen nemen maar dan ben ik er direct, ik moet eerst nog uitmaken als ik er wel goed genoeg uitzie. Naast mij stond mijn tas met al men huiswerk erin. Ik ben zo zenuwachtig om hem ze zien terwijl ik hem eigelijk al superveel heb gezien, nog nooit heb ik zo iets gevoeld als wat ik voel voor hem..
Ik slaakte een diepe zucht toen het huis in zicht kwam, het heeft lang leeg gestaan tot stefan kwam, het was al die tijd van hem maar hij woonde in Miami. Zou hij eigelijk ooit een vriendin hebben gehad ? Misschien Katherine wel ? Oh hou op Elena zei ik mezelf voor, Laat Katherine rusten mischien is het wel zen zus ofzo ?
*klop klop*
Ik klope zach aan. ik was super zenuwachtig. maar toen hoorde ik voetstappen in de gang. Hoe zou zijn huis eruit zien vanbinnen ? De deur ging met een krak open en daar stond hij.. zijn gezicht was weer zo perfect als altijd.. zijn lichaam was weer zo goddelijk als altijd. maar nu was alles zoveel beter dan altijd.. Ik staarde hem ombewust aan tot ik hem heel bezorgd 'Elena gaat het wel?' hoorde halfschreeuwen. 'euhmm ja waarom zou het...' Ik kon men zin niet afmaken 'ik weet nie je leek daarnet wel weg ofzo, zullen we naar binnen gaan?' Zei hij weer met zijn perfecte stem. Ja prima, antwoorde ik...
HELLOOW XD DIT WAS DAN WEER DEEL 11, IK HAD EERST BESLOTEN OM HUN 'DATE' NU AL TE SCHRIJVEN MAAR IK WIL EERST EEN SOORT TUSSENSTUKJE SCHRIJVEN, EN KWEET DEES IS NI ZO SPANNEND MA DA KOMT WSS WEL NOG WH X VEEL LEESPLEZIER NOG VERDER :D
JE LEEST
Only a vampire can love you forever
RomanceElena gilbert is net nieuw in het dorpje phoenix, ze heeft geen ouders meer want die zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Alleen elena en haar broer jeremy hebben het overleefd. Hen voogd en tante casandra, zorgt nu voor hen. Elena heeft het moeilij...