Verzoening

286 7 1
                                    

Sorry dat het zo lang duurde mensjes :( maar ja zoals jullie ondertussen wel weten is het weeral terug school D: door veel huiswerk heb ik ook ni zoveel tijd D: gelukkig is het nu weekend en heb ik nog eens tijd om te schrijven :) veel leesplezier :) 

-Stefan-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Ik had nog steeds spijt van men uitval tegen Katherine. Sorry elena.. Ik weet niet hou ik het kan goedmaken aan haar. Ik leef misschien al 2,5 eeuwen, hier heb ik geen ervaring mee.                               Ik keek op de klok en zag dat ik me moest haasten om nog op tijd te komen, oke zo erg is het niet als ik nu eens een uurtje te laat kom of een dagje over zou slaan maar oke. Ik liep de deur uit en trof mijn broer damon aan. Ik liep er voorbij en deed alsof ik hem niet zag staan. vanuit mijn ooghoek keek ik naar hem. ik negeerde hem volkomen en ik zag dat hem dat behoorlijk iriteerde. Mijn mondhoeken gingen licht omhoog, en hij zag het wel.. :) 

-Damon- 

Ik wist dat stefan nu ongeveer bijna naar school zou vertrekken, ik ging hem eens verrassen buiten.. of Verassen :)                                                                                                                                                          De deur ging open en mijn broertje kwam parmantig ONS huis uitgestap. ik stond klaar om eens toe te slaan maar.. hij zag me niet eens. hij liep gewoon rats voorbij.                                                          Hier zou hij spijt van krijgen, je kunt DE Damon Salvatore niet zomaar negeren, en al zeker niet met hem spotten, toen ik zag dat zijn mondhoeken lichtjes omhoog krulden. Vanbinnen kookte ik, hij weet dat ik er niet van hou als ik genegeerd word.. 

-Elena-

Ik was bang om stefan tegen te komen op school. ik zou hem absoluut onder ogen moeten komen want hij zit naast me.. Ik kreeg zo'n leuk gevoel als ik naar hem keek, of we samen praten, of op het feest.. <3 Ik had altijd een hekel aan groepswerk maar nu vind ik het plots wel leuk :)                            Zou hij nog zo boos zijn ? ik had zo graag naar hem toe gegaan gisteren maar ik durfde niet, en deels door sarah en elise. Ze waren net stickers. Het zijn schatten maar ze kunnen soms echt op men zenuwen werken. vooral sarah.. 

Ik liep naar de klas waar stefan al aan onze tafel zat, hij keek niet op dus hij zal waarschijnlijk nog boos zijn. Ik zuchte en stapte naar onze tafel en ging zitten. 'HOI!' zij hij snel en gemeend. Hij leek allezins niet kwaad, dacht ik opgelucht. 'Hoi' zei ik terug :)                                                                             'Euhmm, sorry dat ik zo..' ik wist dat hij woorden zocht en dit voor hem een nogal ongemakkelijk moment was. 'het is niets ik zit er niet mee in' zij ik opgelucht. 'Dus..Vrede?' zij hij blij ? 'tuurlijk' antwoorde ik lachend :)

TRIIIIINGGG                                                                                                                                                               De laatste les was afgelopen en ik en stefen wandelden naar buiten :)                                                      'euhmm ey elena, heb je zin om vanmiddag langs te komen ? we kunnen huiswerk maken of die dingen?'

-Stefan-

Ik kon mezelf wel op men kop slaan, wat moest elena wel niet denken met OF DIE DINGEN. Zoals ik al zei, in die 1.5 eeuw heb ik nog steeds geen ervaring met ZO EEN DINGEN laat staan meiden.  Maar gelukki maar merkte elena niets met OF DIE DINGEN.. 'tuurlijk, hoelaat wil je dat ik kom' zei ze vrolijk :) Euhhmm wanneer het jou best past denk ik, rond een uur of 2?'  'Prima' antwoorde ze :) 'Euhm owky tot straks dan maar ? zei ik voorzichtig zodat k niet weer zoiets dubbezinnig zou zeggen als daarnet. 'Yupe zie je dan' zei ze blij :) en toen was ze weg..

ZOWWW XD DIT WAS HET DAN WEEER XD KWEET THIS NI ZO'n SPANNEND STUKJE MA KHEB NIE VEEL INSPIRATIE XD MAAR VOLGEND DEEL GEBEURD ER ZEKER WEER IETS SPANNENDS :D KOMT DAMON ER TUSSEN OF ZOU ER ECHT IETS GEBEUREN TUSSEN HUN  :) JE LEEST HET IN HET VOLGENDE DEEL EN TOT DAN :D 

Only a vampire can love you foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu