Tussenstukje@ stefan and elena

418 16 1
                                    

|stefan|
Liefste dagboek, alles wat ik vroeger diep in me begraven had, kwam vandaag razendsnel terug naar boven.
Elena. Oftewel katherine... Het bloed.. Het kerkhof.. Maar wat me vooral bezighoud, is de kraai.. Ik voel dat er problemen gaan komen.
Ik heb maar een wens, en dat is dat mijn broer hier wegblijft...
Met een klap deed ik mijn dagboek dicht en smeet hem uit frustratie tegen de muur. Ik kon er niet aan doen. Ik was hier in phoenix komen wonen op een 'normale' tiener. Ik wist dat IK met mijn ware aard nooit een 'normale' tiener van 17 zal kunnen zijn. Ik zal mijn 'persoonlijke ik' moeten verbergen. Het zal moeilijk worden, maar het moet me gewoon lukken.
150 jaar lang heb ik in het geheim geleefd, het is gevaarlijk. Maar ik moet haar kennen...
|elena|
Ik dacht na over vandaag.
Mijn eerste schooldag viel best mee, met elise en sarah.
Dat waren tenminste twee aardige meiden.
Maar er was een iets me niet losliet.. Stefan
Hij was zo aardig. In de herenwc (best schaamtelijk dat ik zo'n knapperd juist daar moet ontmoeten de eerste keer) en op het kerkhof.
Maar wat gebeurde er toen ik .. Misschien kan hij gewoon niet tegen bloed. Het zal dat wel zijn ja.
Hij kan niet tegen bloed en wou waarschijnlijk dat ik veilig thuis was?
Dat zal het wel zijn 😌
Ookal was ik zelf niet overtuigd van mijn eigen woorden...

Only a vampire can love you foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu