|damon|
"Ik krijg haar er wel uit broertje, met of zo der kompas horloge" zij ik gemeen en stiekem woedend tegen hem. Daarna sprong ik parmatig uit het raam en liep richting het bos.
Maar toen... Ik zag haar, ze was terug, ze was het echt!! Ik rende naar haar toe(in twee seconden stond ik bij haar ik heb vampiersnelheid xd).
"Katherine.." "Eumm sorry wie is katherine?" Zei ze verward.
Ik snap er niets van. "Jij? Jij bent katherine, gaat het wel met je?"
" Eumm sorry gaat het wel met JOU zou ik beter vragen, wie ben jij"
Ik kreeg door dat dit katherine niet KON zijn. Ze was hetzelfde, maar totaal anders. "Het spijt me ik ben damon salvatore" zij ik dan maar.
"Ben jij familie van stefan misschien?" Vroeg ze nieuwschierig.
Ik begog te grijnzen. Dus mijn broertje kende deze versie van katherine.. Ze moest een mens zijn. Want ik moest mijn best doen om haar bloed te weerstaan.
"Jazeker, ik ben zijn oudere broer. " zei ik neptrots.
"Hij zei niet dat hij een broer had, we zijn samen naar een feest geweest. Maar er gebeurde een ongeluk en hij was plots weg." Zei ze.
Ik kon haar natuurlijk wel niet vertellen dat ik dat ongeluk veroorzaakt had.
"Owh, maar mijn broertje kan niet zo goed tegen bloed. "
"Ik dacht al zoiets, hij doet telkend zo raar als hij nog maar een neetje bloed te zien krijgt."
"Ja hij is altijd al aan de gevoelige kant geweest" zei ik grijnzend.
"Eumm oke ik moet nu weg, leuk je te ontmoeten damon." Zei ze lachend.
En toen was ze weg. Katherine... Katherine... Katherine... Ze bleef door mijn hoofd spoken.. Katherine.. Of elena beter gezegt.
Haar bloed rook zo goed. Maar ik kon het gewoon niet.. Ik.. Kon het niet.
|elena|
|elena|
Ik was verrast dat stefan een oudere broer had. We hadden heel de avond zitten kletsen maar hij had niets over damon gezegt.
"Ik ben thuis tante!!" Riep ik toen ik naar binnen stapte.
Casandra kwam meteen blij van biven afgestormd.
"En elena, hoe was het heb je al nieuwe vrienden."
"Ja sarah en elise zijn heel aardig, en stefan.."
Ik had verwacht dat ze iets ging zeggen over de 'mannelijke vriend' maar ze zei niet meer dan dit: "oke fijn lievertje ik ga slapen, jij ook?"
"Ja tot morgen tante" zei ik nog vlug voor ik naar boven stormde.
Liefste dagboek
Stefan stond voor mijn deur om mijn dagboek te brengen. Ik heb hem meegevraagd naar het feest. Nooit gedacht dat ik dat zou durven.
Maar toen het ongeluk, vicky.. Het bloed. Hij was gewoon weg. Ik vond hem nergens meer. Ik had overal gezocht. En het was net zo gezellig. Ik heb zijn oudere broer damon ontmoet. Hij is knap maar stefan is leuker en mooier. Stefan en ik hadden heel de avond ziten kletsen, maar niets gezegt over dat hij een broer had..
Ik denk dat ik nu ga slapen. Morgen weer school. Dan zie ik stefan weer .
Ik sloot mijn ogen en al snel lag ik in slaap.
Stefan.. Hij was er zodra ik mijn ogen sloot. Met een glimlach viel ik in slaap.Dit was het dan 😃 vergeet niet te reageren of stemmen. Tips zijn altijd welkom mening ook 😃 tot in het volgende hoofdstuk!!
JE LEEST
Only a vampire can love you forever
RomanceElena gilbert is net nieuw in het dorpje phoenix, ze heeft geen ouders meer want die zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Alleen elena en haar broer jeremy hebben het overleefd. Hen voogd en tante casandra, zorgt nu voor hen. Elena heeft het moeilij...