|stefan|
Ik raapte mijn moed bij elkaar en maakte me klaar om aan te kloppen bij katherine.. Ik bedoel elena..
Ik snape er gewoon niets van, waren ze familie?
Vlak voor ik wou aankloppen ging de deur open en daar stond elena..
Ze was prachtig...
Blijkbaar schrok ze want ze deinsde achteruit. "Hey wat doe jij hier" vroeg ze.
Eumm, je was je dagboek vergeten dus ik wou het even brengen, was mijn antwoord.
"Dankje" zei ze kort, en beschaamd. En direct er achterna " maar hoe weet je waar ik woon?"
"Dit is een klein stadje toch, ik vroeg het aan een voorbijganger, ging je ergens naar toe, ik ga zo toch weg hoor"
"Ik ging naar een feest, maar waarom ga je niet met me mee?"
Eum, ja oke leuk.. Zij ik dan maar
Ik moest haar kennen, katherine.. Maar dit was katherine niet, dit was elena.
|elena|
We vertrokken naar het feest. Ik was zo verrast dat hij voor mijn deur stond daarnet.
"Geen zorgen, ik heb je dagboek niet gelezen" zei hij plots.
Waarom niet, was mijn antwoord. Anderen zouden dat toch meteen doen..
"Wel, omdat ik ook niet graag zou hebben dat iemand mijn dagboek zou lezen"
Ik kon mijn oren niet geloven! Had HIJ een dagboek? HIJ?
Ohh, was het enige dat ik kon uitbrengen.
|elise|
Ik zag elena aankomen meg DE stefan salvatore. Niet te geloven !! Ik was zo blij voor haar, had ze nu serieus een date met de knapste jongen van de school, wat zeg ik van phoenix.
Zodra ik zag dat stefan weg ging voor drankjes te halen voor hemzelf en elena, rende ik naar haar toe.
"Wow elise wat is er gebeurd?" Vroeg ze verward
"Jij hebt een date met stefan salvatore !? Wow elena ik ben zo blij voor je"
"Nou nee het is niet echt een date, hij stond plots gewoon voor mijn deur."
"Wow elena, noch beter !"
"Wowowow elise ik... Maar ik liet haar niet uitpraten.
"Sorry elena ik moet naar john, see you x "
JE LEEST
Only a vampire can love you forever
RomanceElena gilbert is net nieuw in het dorpje phoenix, ze heeft geen ouders meer want die zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Alleen elena en haar broer jeremy hebben het overleefd. Hen voogd en tante casandra, zorgt nu voor hen. Elena heeft het moeilij...