Naar school

622 18 3
                                    

"Elena en jeremy maak jullie nu leteen klaar voor school!" Hoorde ik casandra vanaf beneden roepen. Met een zucht stapte ik uit het bed, dat alweer protesterend kraakte en piepte.

Ik zag er als een berg tegenop om naar school te gaan, omdak ik geen idee had wat me te wachten stond.

Misschien had ik als leerkrachten wel allemaal van die enge oude ventjes,en waren mijn klasgenoten allemaal engers met piercingen en dreadlocks.

Toen ik mijn ontbijt op had en met de rest klaar was moest il uiteindelijk toch vertrekken, hoewel ik er helemaal geen zin in had.

"Elena liefje ik weet dat je er totaal geen zin in hebt maar je moet toch naar school"

Jaa ik weet het tante maar het is gewoon raarom niet..

" ik weet het schat, maar bertrek nu maar en maak nieuwe vrienden 😉"

Zal ik doen tante. Beloofde ik haar.

Toen ik aankwam op school ging ik me eerst gaan aanmelden.

" veel plezier op je nieuwe school " zijnde directie. Dankje ik zal het proberen.

Ik wist dat mijn broer jeremy nu onze ouders gestorven waren, gebruik maakte van drugs..

Ik kon er niets aan doen hij luisterd toch niet naar mij..

Maar hier mocht hij absoluut geen drugs dealen of snuiven.

Ik zag hem met een potje de herenwc inlopen, ik dacht niet na maar liep er gewoon achterna. Het kon me even niet schelen dan ik zo'aar de herenwc inliep. "He ik denk dat je verkeerd zit meisje" zij een jongen lachend tegen me, en ik moet toegeven hij was behoorlijk knap..

"Jeremy je kunt niet opnieuw beginnen hoor je me ? Als je zo doorgaat stort je leven nog verder in, drugs is niet de oplossing. Doe het voor mama hoor je me ? En voor papa ze zouden het zo hard afkeuren, en ik als je oudere zus doe dat ook. Toe jeremy je bent nog maar 15.5 jaar oud hoe kun je.."

"Oh zwijg elena, je weet evengoed dat deze preek me niet kan stoppen, dit is het enige dat me op het spoor houd, of juist weg van het spoor, mama en papa zijn er niet meer en jij bent iier ook niet meer voor mij. "

Ik was zo geschrokken, zo was jeremy toch niet. Mijn kleine broertje..

Ik stormde de wc uit en plots botste ik tegen een jongen aan.

"Eumm sorry ik eeu.."

" moest je naar de wc ? Ik geloof dat het voor jou daar is, zij hij lachend. Zocht je iets?"

" e nee ik.. Mijn.. Het is een lang verhaal"

"Okedan, ik ben stefan salvatore, nieuw hier"

"Ik ben elena gilbert, ook nieuw hier, maar eu ik moet nu nog weg.. Denk ik..

Vlug maakte ik da t ik weg kwam, jee wat was hij mooi.

De bel ging en ik ging naar geschiedenis, waar stefan ook zat, naast mij...

Eerst moest ik me voorstellen en dan stefan ook, ik zij niet veel meer dan mijn naam en mijn hobby, paardrijden.

"Hallo, ik ben stefan salvatore, ik ben 17 jaar en dat is het zo ongeveer"

Goed ga maar zitten stefan zij de leerkracht

Toen begon geschiedenis..

Eindelijk was de dag op zen einde.

Ik was doodmoe, ik had wel een heel fijn meisje ontmoet, elise. Al is ze wel wat vreemd

Ik wou nog even langs gaan bij mam en pap dus liep ik na school richting het kerkhof

Zo ! Dit was deel twee dan weer, wat zou er gebeuren op het kerkof, en hoe zou het verder gaan met stefan? Je leest het in het volgende deel 😄

Only a vampire can love you foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu