Huiswerk?..

270 7 0
                                    

-Stefan-

Zenuwachtig deed ik de deur open. daar stond ze dan, haar gezicht was zo perfect..                                   Ze bleef maar staren maar ik ging er maar niet op in. 'zullen we naar binnen gaan?' vroeg ik haar lief.    'Ja is goed' antwoorde ze me, terwijl ze rustig een voet over de drempel zette. 

Ik ging haar voor naar de woonkamer. 'zo, zullen we eraan beginnen?'  Arghh waarom zeg ik altijd zo'n 'stomme' DINGEN. Ik denk dat ze weeral niets door had gelukkig. 'ja sgoed, wiskunde?' zei ze terug. 'mij best'

We waren al even huiswerk aan het maken maar ik kon me niet concentreren, damon moest uit de buurt blijven van Elena. Er mocht niet hetzelfde gebeuren als bij Katherine.. 

-Elena-

Mijn hart maakte telkens kleine sprongetjes als ik naar hem keek :)                                                                 Ik was zo verliefd op die jongen.. Hij is zo perfect. 'Elena, heb je zin om eens..' Ik hoorde dat hij aarzelde toen hij het zei. 'als ik wat..?' zei ik (stiekem redelijk bang) terug' Ik wachte af op zen antwoord, hij zocht duidelijk naar woorden. 'Heb je zin om eens af te spreken na school ofzo? naar de bios ofzo..' 

OMG OMG OMG OMG OMG!!! HIJ VROEG ME NET GEWOON MEE UIT  :D. Mijn hart sloeg over van geluk. 'ja tuurlijk, wanneer wil je?' Vroeg ik doodgelukkig.  'wat dacht je van zaterdag avond?' vroeg hij blij :). 

'ennee elena, er is nog iets wat ik graag wil doen.' zei hij. 'ja??..' zei ik bang.

Hij boog zich lichtjes naar me toe, en onze lippen gingen steeds dichter naar elkaar toe... OMFG NIET TE GELOVEN HIJ GING ME KUSSEN...

-Damon- 

Ik zag ze steeds dichterbij elkaar komen tot hun lippen elkaar bijna raakten. de tijd dat ze aarzelden.. toen greep ik mijn kans..

'HEE NIET TE KLEF DOEN IK WOON HIER OOK JA.' zei ik al lachend gemeen tegen men broerTJE. terwijl ik binnenstormde door de deur. Ze schrokken allebei recht en gingen weer gewoon op de bank zitten. 'Jajaaa doe maar niet alsof er net niet iets ging gebeuren. ik zag het wel' zei ik al lachend. 'Hoi Damon' zei Elena gewoontjes. 'Damon ga weg' zei Stefan boos. ''Euhmm hoi elena' , zei ik vrolijk terug. 'en nope, dacht het ni broertje. ik woon hier ook toch ?'  zei ik vals. 'Geeft niet ik ging toch net weg. Zei Elena. 'Owh okeay, zie je nog wel eens zeker?' zei ik terug. 'Ja denk het wel.' 

'Ik laat je even uit' zei stefan neutraal terwijl hij een boze blik op mij wierp. 'Okay, dankje. zei ze weer blij. 

Bij de deur probeerden ze elkaar nog een onhandige knuffel te geven. Wat was Elena toch mooi. Men broertje had best geluk, maar met mij in zen buurt zou 'Geluk' voor hem niet bestaan.. 

Hoi mensjes, dit was weer een nieuw deeltje van men boek :D Volgend hoofdstuk gaan ze op date :) en amai seg xd  benieuwd wat dat word ? lees het volgende deel zeker :D Ik had trouwens een aangename verrassing :D 500 reads :D willen jullie allemaal stemmen :D zou het heel leuk vinden 

Lees ook 'De vlinder' het nieuwe boek van Elisetjeeh :D ze kan SUPERgoed schrijven en haar boek is gewoon FANTASTISCH. Zeker een aanrader :D tot in het volgende hoofdstuk lieve lezertjes :D 

Only a vampire can love you foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu