|stefan|
Ik ging achter drank voor mij en elena. Toen ik weg was zag ik dat elise op elena afstorme.
Ik had geen idee waarom maar ik had het gevoel dat ik haar moest beschermen. Ik had er uren over nagedacht maar ik wist geen antwoord.
Katherine.. Elena.. Ik snapte er niets van.
Als ik naar elena keek voelde ik iets wat ik al jaren niet meer gevoeld had.. Wartme denk ik.
Ik kon njet verliefd worden op een mens. Dat kon ik mezelf en haar niet aandoen.
"Twee bekers van die punsh alsjeblieft" zei ik tegen de barman
Hij schonk twee bekers in en gaf ze aan mij. Terwijl hij dat deed keek hij me onderzoekend aan. "Eeum dankje?" Zei ik dan maar.
En ik liep weg naar elena.
|vicky|
Ik lag tegen een boom aan met half op me toby. Hij kustte me wild maar ik deed niet mee. Ik probeerde hem weg te duwen maar hij werd alleen maar sterker. Tranen stroomden over mijn wangen hij deed me nu echt pijn.
Ik begon te jammeren en maaide wild om me heen.
"Hou je stil bitch" zij hij boos. En gaf me vlug een mep in men gezicht.
"Laat haar los!" Hoorde ik een stem zeggen die ik niet kon thuisbrengen.
"Zo nieuwe ga je je ook eens bemoeien?" Zei toby
Tuurlijk het was de nieuwe die bij mij in de klas zat.
Toen gebeurde het allemaal heel snel.. Jeremy stoof op toby af en sloeg met zen volle vuist in toby zijn gezicht. Voor ik het wist lagen ze op de grond te vechten.
Toen kwam matt, mijn broer die toby met zich meetrok en woedend was op toby..
Jeremy en ik waren nu alleen.
"Gaat het?" Vroeg hij bezorgt.
"Ja tgaat prima met mij, ik ga even een wandelingetje maken" ik deed mijn best om mijn tranen in te houden.
"Oh oke, zal ik meegaan?" Antwoorde hij weer op die bezorgde toon.
"Nee danku ik wil even alleen zijn denk ik..
Ik ging naar het bos en stapte, de tranen gleden over mijn wangen. Waarom ik toch altijd..
Ik had het nu pas door dat om mij heen dikke mist versprijde, ik vond het best eng..
"HALLO IS DAAR IEMAND?" Schreeuwe ik bang.
|damon|
"Je bent slap damon, je durft het niet. Je bent een loser. Gooi dan..
Ze lachte me uit in mijn gezicht. Maar ik vond het niet erg.. Ze was bloedmooi.
Katherine.. Ze kwam dichterbij en kustte me.. En toen werd ze weggesleurd..
Ze gilde en schreeuwde. "Zo ik heb er een!! " schreeuwe john luid!
Maar.. Katherine een vampier. Ik stond daar als verdoofd te kijken hoe katherine werd meegesleurd gillend en stampend, haar tanden bloot. Verdoemt naar de tombe onder de graven.
"HALLO IS DAAR IEMAND!?" Hoorde ik haar schreeuwen.
Mijn 'slachtoffer, ik verlangde naar haar bloed, ik verlangde naar haar.
Ik rook haar.. Ik moest haar..
"Hallo daar" zij ik simpelweg.
"Wie ben jij ?" Zij ze halfschreeuwend bang.
"Maak je geen zorgen ik doe niets.
Ik ging dichterbij en begin haar te kussen, het viel toch te proberen..
Verrasend genieg kustte ze met me mee. Ik daalde naar beneden. Tot ik bij haar keel zat. Ik zocht met mijn lippen haar slagader.
Dit was mijn kans..
Ik maakte me klaar en beet in haar nek, mij tanden doorboorden haar huid en ze gilde het uit. Haar bloed droop langs mijn kin.
Ik liet mijn 'slachtoffer' los en ze viel bewusteloos op de grond.
Ik deed niet eens de moeite om haar op te ruimen.
Tijd om eens een bezoekje te brengen bij mijn lieve broertje..
Dit was dan deel 6 😄😄
Ik hoop da jullie het een beetje leuk vinde xd laat rea of stem achter das altijd leuk xd reageer gerust jullie mening of tips 😄 altijd welkom
Tot in het volgende deel
JE LEEST
Only a vampire can love you forever
RomanceElena gilbert is net nieuw in het dorpje phoenix, ze heeft geen ouders meer want die zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Alleen elena en haar broer jeremy hebben het overleefd. Hen voogd en tante casandra, zorgt nu voor hen. Elena heeft het moeilij...