Minna pon pergilh masuk bilik dan terus mandi.Lepas mandi jerh minna turun tolong omma.Omma"minna tk penat pergi rehat baru balik sekolah kan.Minna"gwenchana omma minna tak boleh tengok omma buat sendiri minna mesti nak help.Omma"senyum sambil pandang minna.Appa balik je masuk rumah appa cium pipii mama minna yang dekat perhati geliii haha. Omma"husband pergi mandi lepastu turun minna ada sekali tuh.Appa"ahh nae minna yaa. Minna"oh appa.
Minna unn pergi kat appa pelukinn. Appa"ahh my daughter.Omma"dh-dh pergi naik ats mandi.Minna"oh omma appa baunye mcam balik dari pejbat. Appa"nae nae ayah pergi mandi dulu. Minna dan omma ketawaa kecil appa un naik atas pergi siap dn bersih kan diri.Minna pula pii bawak turun kerja sekolah dia dekat bawah ruang tamu sambil nak tunggu appa siapp minna buat keja sekolah omma pulak duduk tengok TV.Appa turun" oke kayok jom makn appa lapar let's go eat.Minna"go go go.
Lepas makan dessert appa"a minna macam mana sekolah hari ini.Minna" ok appa minna teringat nak bagi tahu something cikgu kelas ada suggestion untuk pelajar tingkatan bayaa minna gii kempen sambil belajar minna nak minta izin pergi kat sana macam mne omma appa?.Omma"pandang appa..... angkat dahi kerut omma.Appa" berpe hari?.Minna"3 hari dua malam. Appa" kalau omma bagi pergi appa iizinkan kamu pergi.Minna looking omma dgn seriuss gile cheese.
Omma"pandang minna sambil buat mulut senget tersenget"ok omma izin kn tapi pastikn pigi dan balik dengan selamat faham jangan melancong arh lain dengar kata-kata ckg kamu fhm... Minna"bangun gi peluk omma degan appa terima kasih omma appa.Lepas habis makan minna ambil buku yang ada dekat ruang tamu naik balik katt bilik.Masuk je bilik minna call taeira beritahu yang dia diizinkan pergi ker camp uwahh!!.Taeira"jeritt wahh real arh kalau kau nak tahu aku un diizin pergi dua-dua pulak jerit macam kena langgar kereta.
~HOPE U CAN HELP VOTE👑
~COMMENT💌
YOU ARE READING
[C] SCHOOL OH MY MINE |~farmin~|
RomanceFIRST STORY BY:FARMIN ^pada hari pertama minna pergi ke sekolah dan bnyk halangn yg terjadi dimana-manaa episode laa walaupn situasi yg tak dijngka minna tetap tabah dn membahagiakan kawan² nye. ^TUT turut buah hatinya dlm cerita ni iaitu cinta pert...