^CHAPTER 25^

13 3 0
                                    


Hari Rabu....

   Cikgu sin myun"okey semua dh pack barng jom gerak ke bas masuk dalam bas dengn tertib okey ikut kels faham. Mirae"jimin boleh tolong takk angkat beg nihh.Dengan gediknye sih bontot busuk niih haha.Taehyung"taeira beg ko.Jimin"arh yer laa meh beg korang. Minna letak beg sendiri.Taehyung"oii jimin tuh.Jimin"minna meh aku tolng ko.Minna"takper aku leh buat sendiri. Dengan kuatnye masukkn beg dalam tuh.Minna"dh senyum terpksa.Taeira" jom masuk.Minna"emm jom.Naik jer bas minna duk tepi tingkap.Taehyung "pdn muka dia ngajuk haha.

   Jimin"mana ko tahu dia gajuk mybe dia dtg haid.Taehyung"apekah hahha ye la.Gerak jer bas smpai kt pertghan berhnti.Taeira ad beli something kita orng share haha tae(v) ape lagii tapau laa mknn kita org actually kaluu korg nk tahu taehyung gan taeira dh kapell sebelum minna jumpa seok ji semasa minna balik dengn jimin tuhh diorng luahkn perasaan dn tae(v)pon terima kepapum.Sampai je destinasi kita org kena berkumpul dulu dn buat grup 8 orang bebas nak pilih sesapa so mcm biasa jong,jimin,soobin,minna, taeira, lenkyung,taehyung,dan jungdian.

   Lepas buat grup tuh kitaorang akan dibahagikan khemah bukan bilik oke. Khemah minna tak jauh dengan jimin haha.So firts ujian kitaorang akn bina khemah nsib jungdian gn minna prnh pergi camp fire.Kita orang pon startd psng khemah.Dah..pasang tuh teacher kita org just tngok dari jauh kalau ad salah diia akn datng dan tolng.Minna" weii hulurkan aku benda tuhh.Minna trlnggr batu tergelincir tetibe ad laki ni dari kelas lain pegangg minna dari jatuh.Guan lin"ok tak ada cedera kee?. Minna"arh takde terima kasih.Jimiin pndg jauh.

   Taehyung"better ko cepat sblom ada orang lain yang ambil.Jimin"diam lah. Taeira"minna oke tak.Minna"ok.Guan lin pon beredar.Siap jer pasang malm pun tiber kita orang kena masak mkn sendiri adeh minna ada bawa ramyun
Lenkyung bawa cheese dan ttetoboki.
Dua ekor lagi ni x bawak ape ah lupa taeira ada bawa telur jungdian bawa air mineral kita orang un start masak ad yg x bawak tuh diaorng kena pijm mntk org bahn tuk masak.Siap je msk taeira"jom mkn gn taehyung hmmm. Again muka dia haih.Minna"okok jom laa lpr nih.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

  

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now