^CHAPTER 16^

16 4 0
                                    

keesokannya...

   Dalam kelas minna bincang pasal nk gi kempen dengan taeira.Minna"nanti kita amik borang jer la kat bilik guru. Taeira"ah ok thumbs up.Jimin" minna dengan taeira ko pergi ker kempen tu. Taeira" pergi parent kita orang sudah izinkan so apa lagi gi lah.Minna"akuu rasa lenkyung gn jungdian pun mesti pergi.Taehyung"tak siilap nanti kena cukup cari 4 orang dalam grup ithink kann?.Soobin"mana tahuu.Taehyung" dengar dari kelas sebelah.Cikgu ponn datang.Student duduk cikgu ada bnda nak sampaikan nih.

   Siapa yang dahh konfem akan pergi ke kempen ambil borang tu kemudian register nama untuk khemah grup ok. Minna"angkat tangan susamyiim kalu masuk nama darii kelas lain tuk sama kemah gan kita boleh kan.Cikgu"bolee rasanya..kamu dah betul ² akan pergi ke dengan sahabat kamu yg lain tuh?. Minna"saya percaya yang kawan saya akan pergi.Cikgu"kalu macam tu bole. Minna degan taeira senyum tersengih. Cikgu"okeyy sambung belajar.Waktu rehat lenkyung ngan jungdian tunggu at tempat biasa.

   Minna"chingu yaa~.Lenkyung"oh h. Jungdian"naper lambat sangat.Taeira" miane lambat sesak tadii.Minna"hum betul tu.Lenkyung"ye lah dah jom lah makan.Minna"korang pergi kempen?. Jungdian"pandang minna oh mesti la pergi korang pergi ke.Minna"pergi lah nanti aku daftarkan nama kita dalam satu khemah 4 orang okey senyum : ). Jungdian" arhh araseo nanti satu grup snek jangan risau aku bawak.Taeira " oh oke kalau camtu aku bawak diri je. Minna"yah!taeira bawak la apa patut patung ke minuman ke.

   Taeira"arh araseyo﹋o﹋. Minna"aih. Habiz waktu rehat masuk larh cikguu sejarah.Cikgu"saya akann bagi pilihan untuk kamu buat grup degan random pasti genap empat orang dua namjaa dan dua yeojaa araseo pastikan kerja yang saya bagii disiapkan dan dibuat betul-betul dan dlm kumpulan jangan main-main.Semua pelajar pon nae ne nee.Cikgu keluar je taeira"minna nak ambil siapa lagi dua lelaki nih.Minna" hurm bagi aku fikir.Jiminshi" minna korang tak cukup orang kan taehyung dengan aku masuk group korang okey👌.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now