^CHAPTER 11^

26 4 0
                                    

   Sejak kejadian ituu la 1 tahun minna tak tegurr dengan jimin dan kekawan yang lain.Seok ji pulak kalau boleh dh tak nk jumpa selamanya.Lepas taeira datang dan tolong minna n cuba bagi kata-kata semangat.Minna berubah jd (jadi)orng yg tidak mudah pergunakn tapi sisi minna yang tak boleh hilangg adalah baik hati.Minna kalau boleh tk nk jadi orng yg lemah&mudah dibuli. Dengan adanya taeira dan yang lainn minna always happy.

   Minna"dah la tepi aku nak lalu.Seok ji"tak nak selagi ko tak jawab maafkn aku atau tak?.Tetibe! jimin datang"ko buat apa kat minna ah?.Seok ji"bukan hal ko berambus.Jimin"heh gigit bibir nih tempat beli barang so ko tak rasa ke aku boleh panggil pak cik kat sana tu halau ko sebab kacau customer dia macam mana!?.Seok ji " gerak keluar dari kedai.Jimin"minna awak okey ke.
Minna"ah saye ok terima kasih.Jimin" boleh?kalau lepasni kitaa tegur mcam biasa☺?.Minna"hah hurmm.

   Jimin"beli apa dekat sini?.Ahjussiiii" jerit minna ni telur.Minna"larii arh ne bayar at kaunter gumaoo. Ahjussi"oke datang lagi.Jimin cepat² bayar panggil minna"minna.Minna"pusing kenapaa. Jimin"saya beli ice cream jom dudukk kt taman permainan at sana pandang dengan muka angeli dia.Minna"am ok tapi kena cepat.Jimin"ok tak lama un. Minna dan jimin berjalan sama-sama.
Jimin pegangkan telur dan hulurkan plastik ice cream kat minna.

   Jimin duduk dekat bangku yang ada tersedia at park.Minna pon duduk lah pandang kiri kanan.Jimini"letak la ice cream dkat jendul minna makan nihh habiskan okey.Minna"Ahhh k.Jimin🙇pandang minna"leh buka tak?.Minna" boleh.Jimin senyum dan start tanyaa minna awak dah lain kan awak patut jauhkan diri dari seok ji sejak hal itu tersebar dan digunakan.Minna"jimin boleh diam jangan cakap pasal benda tu lagi disebabkan itu emosi saya tak stabil.

   Jimin"saya cuma risaukan awak jee.
Minna"tak perlu mik rasa simpati hal yang lepas biar berlalu saya dah habis makan ice cream saya balik dulu dan satu lgi tolong cakap kn kat taehyung saya minta maaf pasal buatkn tangan terseliuh (senyum)dan terus beredar.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

  

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now