^CHAPTER 24^

13 2 0
                                    

   Sampai jer bilik guru kitaorang letk borang tuh atas meja.Boleh plk minna nih terselit baju kt meja ckg tu.Minna" jimin gerak dulu lah baju aku tersepit ni.Jimin"jangan gerak...nanti baju nih koyak.Jimin bantu minna bukak kan baju yg terselit tuh yaa ampun muka ke muka hahaha.Jimin"dah boleh dah. Trpndang mata ke mata.Minna cepat² undur ke belakang.Jimin"arhh da jom la balik aku temnkn ko.Minna"oke ah hum.Semasa dalam perjalan pulangg ke rumah kita orang diam jer hahaha
Tetibe jimin"minna kau suka dengan seok ji?.

   Minna"what asal tanya soalan tu aq just suka dengn perangai dia yg jujur kat aku walaupn hl tu mengecewakan dia berani untuk minta maaf kat aku just satu je aku tak harpkn lebih dari hbgn sebgai kwan.Jimin senyum dlm hati bagaikan taman bunga² gn rama- rama.Jimin"arh ok ingatkn ko ada ape perasaan gn dia ke kn.Minna"takde la aq dh ada orng yg suka just aq masih keliru kalau dia suka aku or tk.Jimin" siapa?.Minna"adalah haha rahsia mne leh gitahu.Jimin"hurm yer la aku pun ada org yg aku suka dari dulu lagi aq akn alwys protect dia.Minna"terdiam. Jimin"ok dah sampai.

   Minna"k bye thank.Jimin" ̄︶ ̄bye. Minna masuk dalam rumah terlnggar dinding.Minna"aduii sakitnya.Omma" tu la trmnung smbil jln kan terhantuk mai sini omma tngok kn. Minna"aush omma aper ni sakit jgan la tekan kuat sangat.Omma"fikir apa jerhlh sampai trhantuk ni hah.Minna"fikir psl harry potter hahha.Omma"memain lak dah piigi masuk bilik pastu makan faham.
Minna"araseyoo.Masuk jer bilik mndi makan dan buat hw.Omma"minna da siap hw.Minna"tengah buat ni.Omma" yer lah siapkan lepastu siapkan barng nk gi camp kan.

   Minna"oh omma.Minna siap je hw dia kemas awal² barng nk gi camp tu takut ada nyamuk dia bawak la spray nyamuk hahaha yg kecil punya untuk bdn.Masa nak kemas brng tuh minna fikir lagi pasal jimin cakap dalm hati betul ke jimin dah ada orang yang dia suka.Minna"uwahhh dah la xnk fikir lagii hurm arhh murung terus minna smbil pegang patung chimmy sampai tertidur.Minna pun terbgun tgok² da mlm waee cept² kemas brng.Siap jerh minna turun makn pastu masuk bilik main fon jap pastu tidur.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now