^CHAPTER 22^

16 2 0
                                    

   Seok ji"minna aku still nak ada apa-apa hubungan gn ko please kawan un boleh aku tak kisah.Jimin"minna jom balik.Seok ji"pandg jeling dekat jimin. Minna"ah kejap..seok ji kita boleh jadi kwn tapi jangan mengharapkan lebih dari tu.Jimin tarik tangan minna dah jom gerak.Pusing terus badan pndng sekilas je dengan seok ji.Minna pandg jimin pegang tangan aku sampai kat simpang lain jimin pandng minna dn lepaskan tangan minna.Jimin"sorry minna aku tak nak ko ada ape² hubgn dgn dia lagi boleh kan.Minna"kenapa pulak hurm.

   Jimin"suka hati la kalau ko nak kwn gn dia ke tk tapi aku harap ko jauhkn diri dari dia.Dengan seriusnye pandg minna.Minna"hurrm k.Taehyung"oiii jimin ko ni asal laju sangt ko tingglkn aku gn taeira kat belakng aish.Taeira" minna ko okey tak.Minna"okey jer ah satu lagi macm mana korang boleh ad kat sana arh.Jimin gan taehyung buat tak tahu.Jimin"arh jom la balik dh kol berapa nih.Minna"takyah uat tk tahu cepat gitahu aku.Taehyung"arh cmne eah haha(ketwa cm berslh xnk githu). Taeira"arh.Jimin"aku yang suh taeira githu pasal ko gn seok ji.

   Minna"hurmm.Taehyung"jagn mara taeira k kitaorang risaukn ko tuh yng sampai foll dari belakang haha.Taeira buat muka comel💦.Minna"haih yeee lahh dah jom balik.Sambil jalan nakk pigii balik tetiber boleh pulak nampk soobin dgan jong hyun keluar dari cc. Taehyung"jerit korang buat ap at sini. Jong hyun arh buat assignment lah pe lagi cikgu beg ggap ko kenl kn dia suh kita org hntr esok so pakai komputer at sini.Jimin"kitaorng un baru siapkn hw jugak taebah jer la. Soobin" minna ok ke nape muka nyok jer.

   Minna"arh okey jer la.Soobin"arhh k la.Taeira"korang nk join..kitaorng nak balik nih.Jong hyun dngan soobin oke ikut sekali balik jiminie teman minna hntar balik smpai dpan rumah.Jimin" minna dah sampai pergi la masuk jgn pikirkn sangt pasal hal tadi.Minna"ok tq jimin.Jimin"senyum angelic grawrr dush.Appa perasan minna balik dgan jimin.Appa" lambat balik minnayaa~. Minna"ahh appa.Peluk ayahnyer hum. Appa"dh pi mandi lepastu makan tau. Minna"ohh(ye).Naik je bilik mandi dn turun balik at bawah omma gn appa pon ada.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now