Dua hari kemudiannya,
Masuk je sekolh sampai kelas taeira dgan jimin tengah cakap pasal kijer sj yng cikgu suh buat.Minna unn duduk lah.Jimin"minna dah siap tak bahgian ko tuh.Minna"dah siap tolong cek kan. Jimin"hulur tangn.Minna terbyng plk pasal hal hari sabtu tuh hahah minna pon bagi kije tuh.Jimin dengan serius tngok hasil kije minna.Minna"macam mane?.Jimin"okey bagus.Minna smile siput kerang kakh.Taeira"ko da knper pandg jimin mcm tu.Minna"ahh mana dee.Taehyung"yer ke ni.Minna"dah tk yh nk sakat aku lah tae(v).Ketawa kcil tae hehe.
Masuk jer cikgu sj tu kitaorang pun siap untuk buat presentation kita org punya ok dan dapat pujian lagii yang laen pun sama tapi ada larh jgk yg tak buat sampai kena marah haihh hahah biasa la tu.Masuk time rehat kitaorng rehat tempat biasa jimin dn taehyung dn kwan dia yang lain unn ikut sekali kitaorg tersrempk gan hana dn seok ji diorang senyum minna pun blas blik snyumn tu.Lenkyung gn jungdian un pelik.Jungdian kenapa dia senyum kt kita.Lenkyung"tu la siapa suh tak on fon info pon tk dpt.Taeira"minna gan hana dan seok ji da berbaik.
Taeira pun cerita lah panjang dekat jundian sampai la waktu rehat habis. Jungdian"so minna dah okey lah niih. Minna"yer.Jungdian"╯ε╰ goodd girl sekrg minna dah bole bebas psl hal ni ehek.Lenkyung"dah jom masuk kelas. Minna gn taeira un masuk kelas saing sekali gn jimin dan kekawan dia.Taeh yung"berbisik gan jimin bila kau nak bagitahu dia.Jimin"shush belum masa lagi.Jimin pandang minna.Masuk jerh kelas da sampai cikgu un suh kitaorg dduk cikgu sin myun pun beritahu yg borng nk gi camp tu da bole hntar hri rabu kita da nk dekat.
Taeira"ko dah hantar borang.Minna" belum lagi.Susamyim"ok nnti borg tu bagi dekt jimin nanti dia kutip boleh kn jiminshi.Jimin"boleh jer nnty saya kutipkn.Cikgu ok bole dismiss dah pi balik haha cikgu gerak dulu.Jimin pon kutip kertas tuh taehyung dgan taeira da lari dulu.Minna"nak aku tolong tk. Jimin"arh takpe pergi je lah balik dlu. Minna"takper lah aku nak bagi taeira blik gn taehyung boleh kn dan aku leh tolong ko camna.Jimin senyum pndng at tepi tingkap dn ckp ok.Minna"kerts nih nak kena antar kat bilik guru kan.
Jimin"yup jom.Minna"ok.
YOU ARE READING
[C] SCHOOL OH MY MINE |~farmin~|
RomansaFIRST STORY BY:FARMIN ^pada hari pertama minna pergi ke sekolah dan bnyk halangn yg terjadi dimana-manaa episode laa walaupn situasi yg tak dijngka minna tetap tabah dn membahagiakan kawan² nye. ^TUT turut buah hatinya dlm cerita ni iaitu cinta pert...