Soobin dan taehyung boleh agak da situasii apa yang akan berlaku.Lepas mirae baling jerh bola tu arah minna soobin lindungi minna tae tangkap la bola tapi tangan tae terseliuh.Minna sampai terkejut hahh minna pon ker arah tae"tae kamu okey tak saya rasa tangan kamu terseliuh taeira bangun pergi ke arah minna,"minna kenapa?. Minna"aku rasa tangan tae terseliuh. Cikgu suruh tae pergi bilik kesihatan. Minna, jimin,dan taeira ikut pergi ke bilik kesihatan.
Jimin"tae ko ok tak?.Tae"aku okey je sikit jer nih. Minna"rasa bersalah dan minta maaf.Taeira plk rasa risau.Tae" takpe la sikit je ni sokey.Minna" hurm. Jimin"bukan salah awak salah miraee gn eunbi diorng memng rancang nak baling kat awak tadi.Minna"sebb tu la rasa bersalah bila tae gan soobin yang halang tady haiihh chinca miane.Tae" sokey laa.Soobin dan jong hyun punn datang amm macm mana tae ok tak. Jimin"okey je nih nasib baik terseliuh sikit je.Tae" tersengih cm terpaksa.
Minna"kalau camtu saya dgan taeira gerak pergi kelas la ye nak tukar baju. Diorang pon kate ok gi laa.Lepas kita orang keluar tae terus baring jiminie pulak pi tepuk spank bontot tae haha good choice tapi kenapa minna huhh (jimin jeles).Minna"taeira okey takk?. Taeira"hurmm ok je tapi tae haiihhh sedihh uwahh tangan dia cederaaa😭but minna ko pulk ok tak?.Minna"aku huh (blur)ok jer nasib soobin gan tae ada xdy.Taeira"tu la nasib buah hatii aku lindung kau tauu minna.Minna" haih ye laa terima ksih kekasih hatii diam tae.
Taeira"benggang pigi marah minna. Minna"cepat² lari (hahahhaa).Taeira" uwahh minnaaaaa jgn lari laa.Sampai je kelas abiz sesi belajar.Mirae dengan eunbi datng minta maaf "sorry aku tk sengaja nak aim ko tapi kena tae pulk. Minna"tak yah maaf kat aku baik kau jumpa tae pergi minta maaf kat diaa. Diorang pon "hah ok.Minna pon amik beg terus pergi gan taeira.Lepas jeerh jumpa lenkyung degan jungdian kita orng gerak sama² balik.
~HOPE U CAN HELP VOTE👑
~COMMENT💌
YOU ARE READING
[C] SCHOOL OH MY MINE |~farmin~|
Roman d'amourFIRST STORY BY:FARMIN ^pada hari pertama minna pergi ke sekolah dan bnyk halangn yg terjadi dimana-manaa episode laa walaupn situasi yg tak dijngka minna tetap tabah dn membahagiakan kawan² nye. ^TUT turut buah hatinya dlm cerita ni iaitu cinta pert...