^CHAPTER 6^

34 4 0
                                    

   Masuk jerh bilik lenkyung beritahu
minna cantiknya decorations bilik ni.
Minna"he he e biasye² je.Taeira "jerit
wah waw bt21 doll ahh!.Minna"haha taeira kau ni mcm tak pernah masuk bilik aku pulak la (ehek) ketawa kecil. Jungdian"kau minat k-pop.Minna"off course la taeira pon sama dia ni over react bile aku beli new collection bt21 ahaha.Taeira jerh sebelum nii pernah masuk bilik aku rumah kitaorang tak jauh pun jarak 3 km jer.Lenkyung dn jungdian unn explore bilik aku.

   Minna"korang ada tk bawa makann ringan.Lenkyung,jungdian dan taeira"
mesti la ada tapi ni ntah cukup ke tak.
Minna"ok laah kalau camtu let's begin ^O^.Beberapa minit kemudian maknn ringan habis so minna dgan lenkyung volunteer keluar beli snek.Lepas jerh keluar bilik omma"minna nk pigi ane tuh.Minna"nak gi kedai 7e jap nk beli snek.Omma"ahh dee nah duit.Minna" kamsahamida omma borahaeeeeee💜(hekhek).

   Lepas berjalan sampai 7e masuk je cari snek yang nak dibeli.Tak sangka pulak masuk la jimin dengan soobin. Lenkyung" bisik gan minna tu bukan crush ko ker.Minna tercari-cari mana- mana.Lenkyung"tarik mukaa minna. Minna"tercengang wae yahh!! minna pon tarik tangan lenkyung uhh betul laa jimin hurmm takpe kita buat cam biasa jee~.Minna"terintip-intip jimin. Lenkyung pulak pergi cari snek.

   Dah pilih snek so beratur lahh.Boleh pulak depan kita orang tuu jimin gan soobin tengh bayar.Minna"dalam hati garhh tunggu laa diorang bayar.Lepas tu bolee pulak si dua ekor lelaki ni tak cukup duit.Minna pon hulur la duit tu kat lelaki kaunter tu.Jimin"arhh sokey kita orang boleh bayar.Soobin" apa yg boleh bayarnya tak cukup niih. Jimin" shiiiit.Minna"awak tk cukup kn takpe saya bayarkan.Jimin"nanti saya bayar balik.Minna"aehhh takper saya ikhlas.
Jimin senyum je.Masing² pon beredar dari 7e.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

  

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now