^CHAPTER 18^

17 3 0
                                    

   Minna tarik tangan seok ji pergi kat luar dari kelas.Jimin pandang dengan mata tak puas hati.Minna"cepat ko nk cakap ape.Seok ji"am boleh tak aq nk jumpa kau esok? kita jumpa sok nanti aku bagitahu kau benda yang aku nak bincangkn.Minna"kenapa tk sekarang je.Seok ji"Ah am kat sekolah takut ada benda lain pulk yg jadi macam mana. Minna"serius sangat ke hurm tapi sok aku ada buat study group lepas habis je study aku jumpa kau bagi location macam mana.Seok ji"ok bagi nombor fon ko.Tersenyum seok ji sebab dapat no minna.

   Minna"ok dah dapat kan aku masuk kelas.Seok ji"terima kasih minna.Dan minna pon gerak balik jer kelas taeira dah tersandar bahu kee bahu minna. Taeira"kenapa dia jumpa kau bagi thu aku sekarang.Minna"hembus panjang nafas ah dia nak jumpa aku esok kau jangan gitahu sesapa termasuk kawan kita.Taeira"dah kalau camtu aku ikut ko bile dia nak jumpa.Minna"arh esok lepas habis buat study grup cenggana eh taeira dia pon takde beritahu yang tak boleh bawa sesiapa so aku rasa nk bawa ko.

   Taeira"oke aku ikut ko nak tahu tadi masa kau tarik tangan seok ji jiminshi pandangan dia haih seram.Minna"yer ke am aku tak tahu lah nak excited ke atau tak.Muram terus minna dn toleh ke belakang pandang jimin.Jimin pon perasan minna pandang tapi buat tak tahu.Minna"warh! taeira jimin dia hm shedih.Taeira"ape kata ko jelas kan kt dia mesti jimin nak tahu juga apa yng jadi.Minna"aku tak nak dia ad masuk campur biar aku jer settle kan hal ni. Minna"jangan beritahu dia oke taeira. Taeira"oke.

   Dalam hati taeira tapi aku tak janji (evil face).Minna"hurmm okey. Habis waktu sekolah minna jalan balik gan kekawan.Lenkyung"minna ko oke tak asal muka ko dari tadi keluar je kelas murung tak macam ko yang asal ada something happen ke pandang taeira.
Minna"takde apa la aku penat jer nih banyak kerja sekolah tau hm senyum macam tak nak senyum.Taeira"ah ye bnyk kerja sekolah tu minna cenggitu. Jungdian"okey kalau camtu kalu ada benda yang nak cakap gan kita orang gitahu jer okey.Kita orang balik arah rumah masing-masing.

      Balik je rumah minna masuk bilik. Omma masuk bilik minna" daughter malam nih kawan omma nak datang boleh tak temankan omma shopping. Minna terus bangun buka pintu bilik gedebuk*. Minna"ah okey minna ikut nanti minna pon nak beli barang tuk buat folio sejarah.Omma"tak nak tahu ke sape tetamu malam nih.Minna"tak per tak nak tahu.Omma"hoho ok dah pergi siap.Minna"nak ajak taeira bole tak omma.Omma"hurm omma da ajk taeira kijap agi dia datang.Minna"arh agisimida.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now