^CHAPTER 19^

17 3 0
                                    

   Minna un siap- siap.Datang la taeira masuk jer bilik minna boleh tertidur ehh.Taeira amikk patung chimmy apa lagi pergi tepuk bdan minna dan jerit ireona ireona minna yaa~.Terus wake up minna omma yang dekt tepi pintu ketawa haha.Minna" uwaaah taeira ko nih.Taeira"ketawa ahaha dah lah jom boleh tidur pulak haih.Omma" dahhh habis gaduh dah jom gerak.Minna"ah ok jom.Minna jalan mcm zombie bab baru bangun tidur kan (hahah) taeira boleh ketawa gelak jer tengok gelagat minna jalan.

   Sampai shopping minna gan taeira teman omma pilih barang.Omma"em minna malam ni nak masak pe buntu omma tk tahu nak masak ape.Minna" am beola omma yang minna tahu apa yng omma masak semua menu sedap. Taeira"betul tu aunt.Omma"kalu cam tu omma nak masak chicken sup dan campur dengan mee,rolli egg,kimchi, tteotoboki dan dessert oke tak.Minna dengan taeira okey sangat.Omma"ok taeira pon stay ye malam ni.Taeira"Ah mian aunt saya tak boleh stay sebab malam ni saya keluar makan dengan family.

   Omma"ah erm takpe la kalau camtu nanti kirim salam dengan mak kamu ya balik nanti okey.Taeira"arh ok aunt hehe.Minna"hurm nanti tapau aku kk haha.Omma"ada-ada jerh minna nihh barang sekolah da cukup dah.Minna" done omma.Omma"ok jom balik aunt terus hantar taeira kat umah ye takde lah susah nanti mak kamu nak ambil. Taeira"oh ok aunt.Minna degan taeira berbual-bual.Sampai dh rumah taeira minna un say byebye.Balik jer rumah omma minta minna tolong suruh msk minna pon tolong omma.Appa punn balik macam biasa kiss lovely.

   Malam pun tiba.Minna dalam bilik tengah susun barang tuk study grup esok.Ketuk pintu bilik minna.Omma" minna yaa~ tetamu dah sampai appa tengah berborak gan tetamu.Minna" omma turun la dulu kejap lagi minna turun.Dalam beberapa saat turun jer dari bilik orang yang pertama minna nampak jimin terkejut beruk minna tapi cuba untuk control.Omma"ahh ni la anak perempuan saya.Minna"maaf uat lama menunggu aunt-uncle.Aunt" cantik nya anak kamu.Omma"hahaha biasa-biasa saja.

   Jimin pandang lah minna lama gila sampai minna trpandang jimin.Aunt"
ahh minna nih anak aunt park jimin. Jimin"omma appa minna sama kelas dengan saya.Para ayah gan ibu kenaa kejutan elektrik sekejap.Appa" kalau camtu senang la nanti.Uncle"haha tu larh easy.Minna gan jimin blurr japp. Minna"aunt dengan uncle borak² lah dulu.Habis je borak dinner un ready. Omma"ah ok lama sangat borak jom makan.Timee tengah makan tu jimin asyik tatap minna jerh minna pulak fikir kan pasal jimin marah kat aku lagi ke.?

   Habis jer omma gan appa still borak lagi dengan aunt&uncle.Jimin dengan perlahannya gii dekat minna.Jimin"tk sangka ibu bapa kita kenal sama lain kn.Minna"haha aah kan.Minna trying pandang arah lain.Jimin" pasal dekat sekolah tu kalau ko tak nak beritahu takpe aku faham tuh hal peribadi kau tapi kalau ada apa-apa jadii kau kena bagi tahu aku.Minna pandang jiminie senyum hmm oky terima kasih sebab faham.Jimin"so esok kita jumpa lagi. Minna"ahh kol bape nak jumpa.Jimin" kol 10 pagi!sok cuti sekolah.

~HOPE U CAN HELP  VOTE👑
~COMMENT💌

  

[C] SCHOOL OH MY MINE  |~farmin~|Where stories live. Discover now