🍒🍒🍒🌼🌼🌼💜💜💜
Thlasik vur sur ven vawng lai a ani a..A tu te mae pawh chu an in thuam lum tha ngei mae, chu tia keimah chauha ka tai kual vel lai chuan ka hma ah hian Car dum nal ren rawn tak mai mihausa ta tih hriat hliah" chu alo che neuh" a hriat thiam hmel lo tak si chuan ka va pan hnai zel a..... Chu tah lehh... Ka thil hmun chu he tiang khawvawt hnuai a sex lo hman chu ahur tlak khawp mae, rang fa hran chuan chu car chu ka kal pel a..
Jungkook pov...
Ka thawmhnaw chu ka ha tha mawlh" a, ka bula hmeichhia chu ka va melha... Hey baba in ha vat rawh ti pah chuan car atang chuan ka chhuah sana.. Ka pheikhawk hrui a in phel avang chuan ka suih tha mial" a, chu tia ka pheikhawk hrui ka suih lai chuan ka ke bula phone tha lem tawh lo xet hi alo let bal mae a..ka chhara ka en kual thuak"a phone chu ka hmet enga.. Wallpapera adah chu ka ena nufa hmeltha tak chu an ni.ka rilru ka lo kawm mawlh" lai chuan hey baba arawn ti a. Phone chu ka ak tha a..ka bialnu pawh ani chiah lo ka 1 night stand chauh ani...
TIME SKIp....
In ka thlen chuan sofa ah chuan ka thu hnawk a, ka kerwr ip chu ka zen daw" a ka phone ka hmu hauh lo..rang zet chuan ka tho nghala, ka in dap kual hnu pawn ka phone reng" hmuh tur a awm lo, engtin nge ka tih dawn kanu in athih hma a min lei sak kha ani si a, ka mittui chu arawn thla ngiai" ka phone zawng tur chuan ka chhuak nghala...
Thui fe ka zawn hnu pawn ka hmu chuang lo.lei ah chuan ka thu sawp tawp a ka mit atrang chuan dan rual lovin mittui arawn luanga..
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....