In ah haw ang... Jungkook........ Tae chuan beisei nei tih hriat zet hian a jk thil chu akhawi sak zeuh a...Jk lah alo phur nasa...
" Anih chuan kal vat ang... Ka in sum zawh loh chuan he tah hian kan ti mai ang.... Jk chuan fawh an tuma Tae chuan akutin jk hmui chu alo dan saka...
" He tah hi chuan ni lo e.... Kan khum dup nuam takin min lo nghak reng tawh ania..... Tae chu car lam pan chuan akala.....
_________________
" Tae chuan Jungkook chu kar khum in athuta Jungkook in akut pahnih chuan Tae mawng chu atham sak tawn" a ain fawp pah reng bawk...
Jungkook chuan Tae kawr haklai chu aphel saka, a nghawng ahnute adul vel te chu amark kual mawlh" a Tae lah nuam ti lutuk chuan ahmui chu pet in Jk sam chu alo tham sak a...
" Jungkook he ta hman nge iduh a in ah zawk? Tae chuan zawhna asiam a..
" He tah pawh kan ti anga inah pawh... Jk chuan Tae chu afawp leh a.. Chu tia an duhthaw tak telh" ah chuan insum theina an thlachham tawh khawp mai.... Jk chuan rang zet hian akawr chu aphela Tae pawn ama kawr chu alo phel ve bawk.....
" Tae chuan Jungkook zang chu afawh saka Jk chu alo... Ahh.. Ummm.... Tae anuam lutuk a aia rang khan...
Tae chuan Jk sawi ang chuan a aia rang zawk chuan afawh saka.. Afawh pah chuan ama zang chu ahrawt pah renga....
" Jk chuan Tae chu akun tira Tae mawngkua chu aliak a Tae zang pawh ahrawt sak reng bawk....
" Kook... Min nghah tir reng dawn ami? Tae chuan arawn ti tham tiak a..
Jungkook chu nui suk in... Lungngai suh Baba... Zan in chu nawmna vawrh tawp kei hian ka pe ang che.... A sawi zawh chuan Jk chuan a zang chu Tae mawngkaw zawnah chuan alek vanga.. A kut chal hmang chuan Tae mawngkua chu athun phawta Tae alo tre thrawt... A hnu rei vak loh ah chuan Jungkook chuan a zang lian leh hrawl tha tak mai chuan Tae hole ah chuan avit tawp ta a... Tae alo ip zuai a mahse arei lo...
" Jungkook chuan atha nei zawng" hmang chuan Tae chu adet ta hlar" a..
Ahh... Ahhh.. Umm... Ahh... Jungkook anuam lutuk a ai a rangin... Ahhhh...
Jungkook chuan a ai a speed rang zawk chuan adep leh ta a.....
Time skip.......
Thaw hlawp" in Tae leh Jk chu an in en a... An nui leh ringawt....
Kookie......
" Ummm... Tae han sawi la... Kei hian i duh khawp ka pe che em? Nui sang chuan ati a...
" Kook... Ka duhthu chu asam chiah lo.. Ahmun hi achep lutuka mahse min ti hlim khop mai....
" Anih chuan i duhthu samna hmun tur ah kan kal dawn ami? Mit siai zeuh pah chuan ati a...
" Kook... Kan kalh lo ten.... Tuna mi hi chu test na mai" a lawm... Kal vat ang... Hei ai a nuam hi ka siam thei ania...
" Tae i tawngkam hman te hian min ti hlim khawp mai chakna nasa tak min pe bawk... Hei en la kan hman zo chiah ah pawh alo tho leh nghal... Hnuai lam chu an melh duna....
" Anih chuan kal vat ang... Hyungte chu an la rawn haw har ang.. Kan pahnih in zanin chu nuam deuh a hman ka duh ani... Jk awmah chuan abei hle" a...
__________ _ _________
" Tae leh Jk chu in an lut chiah tih ah an in fawp ta buan" a.... Mak ti taka lo en tu an awm tih an hre miah lo....
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....