Chapter:12

649 63 9
                                    




Draft a ka dahsa alo bo veka.. Abul atanga ziah that leh vek angai, ka thinrim tak" ania.. Ka buai ve thei sia maww.zanah hian ka ziaka chuan athlachawp in ka lo ziak phawng dawn angaihnawm loh pawn min lo hre thiam dawn nia...... Namaste🙏🙏🤣🤣.............













"Engtin nge ihria?


Ka chhinchhiah lawm......En teh Jungkook.... Kei hian Engtik lai pawn nag hi ka ngaihtuah che a ka bula i awm reng chung pawn ka ngai vawng" thin che.. Tunah ka bulah min kuah chung leh min ngaihsakna te hi ka mumang anih ka hlau khawp mai.. Ti hian ka bulah awm reng la min kalsan ngai lo tur in ka duh ani...



Jk- Keipawn ka mumang ni lo se ka ti.. I la hria em? Kan in hmuh hmasak ber khan mak tak mai in ka rilru ah i awm reng.. Anui suka


Tae- Anih Jungkook nag hian min hmangaih ve ti na mi?

Jk- Umm ka hmangaih che in ka hria..

"Ahahdam thlak tak zet ani.. Ka dam sawng" in ka hria.. Ka lawm tak zet ani.. Nag hian hlimna nasa tak min pe ani..Ka lo suangtuah thin ngei mai.. Min kal san ngai lo ang tiraw? Jungkook en kar chuan asawi a..

Jk in achhang lo...........

Tae- Kookie nang hian min kalsan lo ang tiraw? A zawt nawn leh a...


" Kalsan thei lo che ila ka ti khawp mai.. Mahse itan atha lo ka kalsan che hi angai ani.. Tuna tanga rei lo te ah nag hi ka kalsan ang che.. Min ngaidam dawn nia..... A rilru chuan ati a...


Tae- Kookie tinge min chhan miah lo a.. Ka lak atanga hla tak ah kalbo itum te ani lo maw?


Jk- Ahhh... Ihhh.. ni lo ee... Kei hian ka kalsan ngai lo ang che ka venghlim tlat ang che.. Tae kuah nghet sauh pah chuan ati a .







__________________________




Kar khat aliam ta.. Tae pawh tlem chuan aziah in ahlim em" a.. Achhan chu ahmangaih berin minute khat pawh kalsan ngai lo in abulah a awm chat vang in chu mai bakah Jimin a awm tel nen atan chuan hlimna athuahhnih ani... Mahse ahlim rei angem eng ni lungchhiat thlak in nge hmuak dawn....







Jin chuan breakfast a siam mawlh" a Namjoon in apuih bawk...


Jin- Joonie ka rilru hi anuam thei lo thil eng emaw thleng tur ang mai hian ka awm..

Rm- Baby...... Relax........ Tae vang aniang lungngai suh atha leh vat mai ang..


Jin- Tae vang pawh ani lo... I lo chik thin em? Jungkook awmdan hi arilru ahah hmel tak zet ani..


Rm-  A hah ve bawk ang chu tiang hian Tae chungah athleng bawk sia.. Trul loh ah i rilru iti hah mai" ani..



Hobi- Jin Hyung khawnge bawnghnute hi ka hmu zo lo ania..


Rm- Kha irilru ti hah leh tur pakhat alo lan leh tak saw..

Jin- Haaa aho lutuk anuam alawm...


Hobi- Mawh u khawnge a awm?

Jin- A mak thin e.. I mit in zawng ve thin ta che. I ka ringawt in i zawng thina.. Kha

Hobi- Ka lawm e..


Jin- Yoongi atho tawh em?

Hobi- Tho tawh ee Jimin nen an awm.. Enge maw an ti in ka hria.. Tinge min zawh a.

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now