"Min lo hrethiam la Jungkook hi ka bulah a awm angai Jungkook chu akai phei dawr" a .......
Youna- Saw pa sawn enge ahriat a!? Tae in Jungkook akai chu a en zui vawng" a
Yoongi- I hmuh ang sawn Taehyung sawn Jungkook bula a awm angai ani mai... Tiru thiante u kal ang ...
Youna chuan ngei hmel zet chuan amelh tlawk" a...
Jungkook- Hey enge ihriata min thla teh..
Tae- Tinge tianga ka vawn che hian ithinrim ami?
Jungkook chu anui suka..
Jungkook- Chu lam pawh ani lo ka hriat thiam lo chu tinge Youna bulah khan ibula ka awm ngai a sawi nge inih?
Tae- Ihhhh kha.. Kha nu kha mi tha anih ka ring lova ati bah nawk" a.. Saw alo kal leh tawh saw...
Jungkook chuan Youna an lama lo kal chu a ena...
Youna- Oppa ibula naupang hi tunge? Nge inau zawk?? Min ti buai tlat ania..
Jungkook- Youna biang thai neuh pah chuan apawimawh ber lo...
Jungkook athusawi vang chuan Tae chu eng emaw tak hian ati na amah pawn in ahre thiam lo...
Youna- Babe nichina ka sawi kha" ti teh saw tah va kal lawk ang...
Jungkook chuan Youna kawng nalh zet ah chuan kuah in akalpui a..
Tae- Hmeichhiate hi mipa chhelo an hmuh hian awm ngaihna an hre thin lo hi ka ten khawp mai.. Mahse Kim Taehyung nag hian ithik tina ami. Tinge tiang thil te hi isawi tak mai.hriat thiam hmel lo zet chuan ahma a wishkey chu an tlak pawpa.. Oii akha lutuk... Hey kapu tinge tiang em" a tui kha te in dag thei..
Winter- Tlangval tui ani hlei nem kha te chu.. Nui hu in Tae chu a en a.
Tae- Engah i sawi awmzia ka hre lo..
Winter- He thil hi in in rilru na tak" te ahnem thin alom..
Tae- Tak" maw!!? Mahse a kha lutuka ka hrawk hi ana vek engtin nge an in thei zawk le.. A no ken chu an thlek deuh vang" a...
Winter nui za lutuk chuan ahmui chu hup in anui vak" a.. Tinge rilru na te ineih ibialnu in athen che ami?
Tae- Hah bialnu ah" bialnu ka nei lo mahse tu emaw ka duh in ka hria ahmah chuan duh dang anei a" Winter hma ah chuan abawk hlawpa..
Winter- A va pawi ve mahse thurawn chu ka hrilh thei che ania..
Tae chuan beisei nei tak chuan winter chu a en a...
Tae- Anih te chuan min hrilh la..
Winter- A hmangaih leh hmangaih loh che ihriat duh chuan he thil hi ti rawh.. Athik thei tur thil ihriat ang" ti la anih lo pawn abulah va kal in ihmangaih thu va hrilh tawp rawh..
Tae- Naa chu tiang ka ti duh lo azahthlak... Zu chu a in leh a....
Jungkook pov.....
Youna bula ka awm hial tinge nuam ka tih miah lo.. Kha Taehyung kha ka rilru ah a awm reng...Nichina a awmdan mak tak vang kha ani ang..
Youna- Jungkook Babe nuam iti chiah lo ami... Kei hian nuam deuh in ka siam thei che ania jungkook chu fawh an tuma....
Jungkook- Min hre thiam teh ka kal angai.. Atho hluah a Youna chu akalsan ta daiha... Taehyung chu azawng vak" a mahse ahmu lo.. Athiante lam pan chuan akala... Jin hyung Taehyung in lo hmu em?
Jin- Nachin lawk khan a awm reng sia..
Suga- Saw ta saw....
Jungkook chuan Suga ina akawhna lam chu hawi in Taehyung chuan Winter pakhat hi ahmai ah alo tuai sak nawk" chu ava hmu a...
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....