Chapter:16

530 70 21
                                    

" Taehyung itha em? Jimin chuan Tae kuah pah chuan ati a..

Ka tha lo.. Ka tha lo tak zet jimin kuah let pah in atap hlawk" a..

Tae apawi lo irilru natna zawng" chu ka chungah hian laihbu vek rawh... Tae hnung chu abeng det" a

" Kal lo ila tha zawk tur ania.... Nin hmel zet chuan Suga chuan alo ti a..

Hey... Nang kha Tae hi ngaihtuahna pakhat te mah inei lo ami.. Eng vanga kha tia tawng ngam nge inih... Jimin chuan thinrim hmel zet chuan ati a..

" Nang khan engtin maw min tiha... Taehyung hi ka ngaihtuah lo amaw?

A tawk in hnialna hun pawh anih loh hi.. Jin chuan alo ti nang" a..

" Chimchim ina haw ka duh he lai hmun atang hian kal vat ang u ka awm peih tawh lo...

" Tae kan kal dawn alawm... Hawh kal ang...

____________________

" Engvanga Taehyungte kha lo kal tura tih nge inih.. Ka ti buai tawh loh ang iti ani lawm ni... Jungkook chuan anu chu thinrim tak chuan avin thawr a..

" Jungkook kal ang i chau lutuk ani kha.. Juri chuan Jungkook banah vuan in alo ti ve bawka..

" Ni lo e... He mihring hian ka chhiatlai hmel hmuh chauh hi nuam ati.. Zan in lai" hian kan pahnih hian kan ti tawp ang.. Lo kal rawh... Anu chu abanah pawt in in chunglamah chhoh pui atuma.. Anu lah alo tang nasa..

Jeon Jungkook min thla vat rawh eng thil nge tih itum...

" Hei tiang zawng" hi itih chhuah vek ani zanin hian kan pahnih ngei hian kan ti dun ang

Jeon Jungkook....... Jungkook hmai chu ari thawt a...

Ka sawi ihre lo ami... Min thla vat rawh... Eng tik chen nge inu hi min la huat dawn duh tawk tawh rawh...

" Hah... Huat a........... Nang hi ka haw lutuk che ka haw tak zet che... A kutzungchal chuan anu chu akawk a..

Jungkook inu ka nih hi...

" Nu tih thlak pawh ini lo.. Ka tan chuan kanu athi tawh.. Khawngaih in ka lak atang hian kal bo rawh ihmel hi hmuh ka duh tawh lo ani... Juri in siam rawh Korea hi kan chhuahsan ang tun lai lai hian...

Juri- Mah... Mahse Jungkook..

" Ka sawi ang chuan ti mai rawh......

Juri pawh chuan engmah sawi buai tawh loh chuan ain pake zung' a..

A in pake zawh chuan Jungkook chuan Juri chu vuan in akalpui dawr" a...

"Jungkook lo ding teh he tiang thil hi ti suh ka fapa i unaunu vang tal pawn... Mrs Jeon chuan mittui thla zawih" in Jungkook chu auh din atuma mahse Jungkook chuan angaithla lo athu sawi hre awm pawn alang lo......

_______   ___________   ______  

Juri tah hian min lo nghak reng ang che tih tur ka nei a ka lo let leh vat ang...

" Jungkook ikalna tur ka hria khawngaih in in zep duh suh ka hre vek nag hian Taehyung hi ihmangaih lutuk ani.. A tawp nan hmuh iduh tiraw? Ka lo zui ve ang che..

Jungkook chu angawi vung" a...... A hnu rei lo te ah.....

Juri ka kal lo mai ang Tae na lai hmel hmuh ka duh tawh lo.. Kei hian ka ti na takzet ani adam chhunga daih tur ser ka hnut chhia ania.. Ani hian eng tikah mah min ngaidam thei lo ang.... Engtikah mah..... Jungkook chu Juri hma ah chuan hmeichhia chaklo tak ang mai in atap a...

" Jungkook atha leh vek mai ang... Taehyung chuan apawm leh em" ang che kei hian ka tiam ache... Jungkook sam chul heu' pah chuan ahnem a..

_______   ______    ___________

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now