Chapter:17

487 61 8
                                    


" Yoongs naupang mit hmuh ah chuan fimkhur thin tawh rawh u... Rm chuan Yoongi en pah chuan ati a...

" Hyung keimah ni tawkah chuan kan fimkhur  alawm.. 

" In fumkhur tawk lo ani ang chu.. Ahmuh thu asawi kha...

" Hyung theinghil rawh aho lutuk alehpek ah chuan ahmu leh tawh lo ang.......


____________________________

" Jungkook in siam vat" rawh fly kan nang hman lo ange.... Juri chuan Jungkook rooma awm chu ati a..

" Ka hria.. Ka in paih trep.........

" Rei thei sia... Juri chuan Jk chu akalsan daih a...

" Rei vak loh ah Jungkook pawh ain peih thei hram...

" Khaw nge Daniel? Jungkook chuan Motor khal pah chuan ati a...

" Airport ah min lo nghat tawh... I rei em alawm...

" Ka rei chhan ihre thiam mai lo ami? Nui suk chuan ati a..

" Ka hre thiam.. Ka hre thiam.   Taehyung vang ani tiraw?... Nui tut" chuan ati a

Jk chu nui suk in alu chu abu nghuta..

Enge a awmzia Jk hian nupui aneih tawh bawk sia Tinge Taehyung ala sawi cheu in lo ti chiang😄😄a chhan kan sawi ang.... A chhan chu mawms Jk leh Juri'n Korean an chhuahsan khan mi pakhat an hruai tela chu" Daniala ani Juri in ahmangaih em" Jk nen hian nupa ang in an awm lo Juri leh Daniala hi in nei tha leh in fa pakhat an nei tawh bawk an chhungte hriatna tel hauh lo in... A mak niau nuai in ti mai thei.... Keipawn mak ka tia engtia ka ziah nge pawh ka hre thiam tawh nek love.... Mahse chhiar leh phawt ang...

Jungkook te chu Korea Seoal an thleng ta..

" A lo dang tawh khawp mai.. Taehyung i kianga awm reng tawh turin ka lo kal... Nui suk in amit chu chhing in boruak thianghlim chu ahnar ko zau tak chuan an hip vawng" a...

" Hero... Kei nge Taehyung tunge hmeltha zawk ang? Jungsu chuan A Hero chu akawr pan ah apawta

" Jk chu thu hniam in.... Taehyung chu maw hmeltha deuh hi ania.. Amah chu afel in a trah belh lutuk mahse nang ai chuan ahmeltha lo... Jungsu hnai chu a piai saka...

" Hero... Ka hmu chak lutuk min hmuh tir ang tiraw?

" Tehreng mai... Mahse tunah rih chuan hmuh ala rem lo.. Nakinah kan pahnih in kan kal dawn ania....

" Yessssss..... Kei ai pawn ahmelthat ka ring lo renga.. Jungsu chu ahlim in anui sen" a... Chu chuan Jungkook anuih ati za ngei mai.... Naupang tak hi chu ati sapa...

" Danial leh Juri chu in kuah rial in Jungkook te lam chu an pana..

" Omma in va rei ve... Ka ril atram ania.... Jungsuo chuan anu keh kuah pah chuan alo ti lang" a..

" Ka tihpalh bawihte Apa nen hian hnalam thil kan ti lawka... Chuan ka naute Duat hi aril alo tram ani maw... Tam tawk a ei ngei ang... Jungsuo chu pawm in Restorent lam chu an pan a...

" Jungkook Korea a kan let hi ahim chiah ang maw... Kan tan hian athat chiah ka ring lo ani let leh vat ang u.... Danial chuan hlauthawng hmel tak chuan ati a..

" Lungnggai suh engthil mah athleng lo ang... Ka awm chhung chuan.... Daniel dar beng thak pah chuan akal sana....

____________    ______________

" Horse ice-cream ei tur in kal ang... Yeonhi chuan Hobi mulai  chungah chuan thu in ain sawi  chiam" a

" Yeonhi...  Ni dangah oo.. Tunah chuan ka mut achhuak tak zet.... Hobi chuan mit chhing chung chuan ati a...

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now