Chapter:18

482 64 5
                                    



Jungkook leh Tae chu phawk fe in an in en a... Ahnu rei lo te ah Tae chuan kalsan mai atuma...

" Tae hyung lo ding teh....

" Nang nen hian sawidun tur kan nei tawh lo... Khawngaih in kal mai rawh min lo zui suh... En lem loh chuan ati a

" Tae ka thusawi tur hi min ngaihthlak sak rawh engkim ka hril fiah vek ang che...

" Ka sawi tawh kha i lakah hian eng in sawifiahna mah ka ngaithla pei lo.. Chu vangin irawn kalna lamah let leh rawh.....

" Taehyung ka hmangaih che khawngaih in vawi khat chauh ka thusawi tur hi min  ngaihthlak sak rawh...

Tae chu in her in Jugkook chu ava hnaiha akawr nghawngah chuan atham saka....

"Nang hian ka rinna che iti chhia ani.. Engtin nge  chhan tel lova min kalsan tu hi ka rin leh thei ang..  min hmangaih ni la chuan min kalsan miah lo ang, chuan min hmangaih thu sawi  tawh suh ... Min hria ang pawn awm tawh suh... Ka hriat thin kha ini tawh lo ka tan engmah ini tawh hek lo...... A sawi zawh chuan Tae chuan akalsana nasa takin atap bawk ani....



Time skip.........

Tae chu rap reng chung chuan inchungah aluta Jungkook  pawn zui veh zel in inchhunga aluh loh nan Tae in kawngkhar akhar hmak...

" Taehyng khawngaih in kawngkhar hi lo hawng rawh... Jungkook chuan kawngkhar chu chum dut" in Tae chu luh adila...

Chu tia Tae tap chung leh huh hluapa awm chu a Hyungte chuan hmu in mak an ti hle a..

" Tae enge thleng tinge itah a? Chuan pawna mi saw tunge? Jimin chuan mangan hmel deuh chuan azawta...

" Tae chuan.... JUNGKOOK ati tham tiak a...

" Heh tah Jungkook maw!! Enge alo tih a? Tae Jungkook in engthil nge ichungah atih ati na che ami?

" Chimchim ahmel hmuh leh hi ka duh lo khawngaih in min kalsan tur in hrilh rawh.... Chhuat ah chuan thu hnawk in atrap ta zawih" a....

" He tah enge alo la tih ngam... Jimin awm sawn teh keiman ka va zilh deuh hlek ange.... Namjoon chu thinrim deuh chuan Jungkook hmu tur chuan achhuaka....

" Nang kha hetah enge ilo la tih ngam thlawk bo nghal rawh... A kawr nghawngah chuan vuan in aphih thlu tawpa...

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now