" Oppa....... Zanin chu min ti hlim khawp mai.... Minhi chuan akut chal zel nalh tak chuan Jungkook hmai chu an thai thla zel" a..
" Keipawh..... Chuan ka tan hian mi tangkai tak inih ka ring..... A khabe pial pah chuan ati a.... Minhi lah chu alo lawm em" mai leh nghal... Jungkook in asawi chhan ahre der si lo..
_______________
" Tae enge tah khan itih a..... Jimin chuan Tae thutthleng hnunga lo biru zuk" chu ati a...
" Oi!!! Min ti phu lawm......
" Phutna chhan tur pawh a awm ami? Chuan tinge Jungkookte lam saw ien renga iduh tawh lo ani lawm ni...
" Ka... Ka en reng" lo.... He ta ka awmna chhan chu.... Ihhhh.....eng lo ania.... Aaaa Theinghil daih rawh........ Tae chuan akalsan daih a..
" Tae ithik tih ka hria lawm.... Nui suk chuan Jimin chuan Tae kal nghawng" chu en pah chuan ati a...
Jungkook pov......
" Kim Taehyung eng chen nge ka laka tang hian i tlan chhiat thei ang kan en ang chu... Zanin hi itan chuan zan duhawm lo ber ani ang....
" Oppa... Tinge inuih renga.... Ka hmai ah hian kai a awm ami? Minhi chuan Jungkook chhan tel lova nui chu ati a..
" Minhi ka nuihna chhan chu nang hian ihre lo ang chuan hmana ka lo duh loh che kha ka in chhir khawp mai tunah chuan ithat zia hi ka hre tawh...
" Oppa ka lawm e chuan ka hmangaih lutuk che.... Minhi chuan Jungkook chu akuah chuk" a....
Chu chuan Tae mit ati kham hle...
" Oppaa .. Va lam veh ang..... Minhi chuan Jungkook chu abanah vuanin lamna mualah chuan akai phei dawr" a...
" Jungkook chuan Minhi kawngfek nalh zeta kuahin an pahnih chuan an lam ziai" a.....
Jeon Jungkook lerha ilo tenawm khawp mai min hmangaih viau ani lawm ni tinge min ti nat hi nuam itih em" min neih let leh turin he tah ilo kala min tih lungawi hma in midang bulah min ngaihtuah miah lo in i awm leh vel amaw.....I hre dawn khawp..... Athil in lai chu dawhkanah chuan achhut tuar a.. Abula mi chuan mit puar chhuak loh chauhin alo en...
" Ka tihpalh lutuk.... Tae chuan abula mi chu zah hmel takin a ena... A bula thu lah chuan akalsan daih leh nghal..
Jeon Jungkook nangmah vang vek ani hi.... Abula ei tur chu aka ah chuan ahnawh vak" a ahnawh hnem em avang chuan akut chuan ahrawk chu khawi in akhuh vak" a...
" I ei hnem lutuk ani kha muangchangin ei ta che... Kha tui hi in rawh.....
Tae chu khuh pah rengin abula mi chu a en chho ha a...
Nang maw.... He tah hian enge itih a... Tae chuan nuisang chuan ati a...
" Zawh ka lo tum mek che a.... Mahse ei tur kha i ka ah idah hnem lutuka itawng thei lo ang tih ka hlau a ka zawt ta lo che... Deo chuan ati a..
" Oo.. Niaa ka ril atram tawh lutuka zing atangin engmah ka ei tawh bawk si lo..
" Ummm anih chuan han ei treuh teh... Deo chu Tae bula thu in akut pahnih chuan ahmaiah dawmin Tae chu a en kara..
" Ihh englo ania ka ei treuh tawh lawm ka puar tawh lutuk... Hei en la.... A pum chu Deo en thei tur chuan adaha...
" Anih chuan ka lam ve ila....
" Deo min hre thiam rawh ka lam ngai lo thiam pawh ka thiam lo bakah mi an tam emai azahthlak....
" Ka awm hi min ringrawh... Mi te pawh an lam nasat em saw zah tur a awm lo.. Lo kal rawh.... Deo chuan Tae chu kai in akalpui a....
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....