He in lian leh ropui tak ah hian hmangaih atawng dawn tih ain hre si lo......
Anin em avng chuan atho chhuaka. In hnuai lam pan chuan akala... Heyy Jihoon ka lo pui ang che..
Jihoon- Tae angai lo Master in ahriat chuan min hau palh ang..
Tae- A ho ltk..... Jihoon puan ken lai chu alak saka, darthlalang chu ahru nawk" a..
Jihoon- Tae ka lawm ltk oo..
Tae- Ka puih ziah dawn che alom lawmthu sawi angai lo..
Jihoon- Engtin nge Master nen hian in" hriat a??.
Tae- Ka phone vang aniaa.. Atawp dat a..
Jihoon lah chuan hriat chak hmel xet chuan a en hu a..
Chu tah Tae chuan an in tawn dan leh he lai hmuna a awm chhan chu ahrilh ta vek a...
Tae- Anih Jihoon i master hi asual viau em?
Jihoon- Ahma chuan afel thin ltk.. Mahse anu vang hian ahma a nun dan leh tuna a nun dan hi ain thlak tawh tak zet ani..
Tae- Tinge anu chu ahuata
Jihoon- Tae ni dangah kan la sawi dawn aniaa.. Tirawh i ei tur siam ang..
Tae- Mahse tinge ka ei tur chiah kan siam ang Jungkook in a ei ve dawn lo ami?
Jihoon- Jungkook hian zingah chiah a ri thin chu pawh athleng zen" lo.. In a ei ai in pawn lama ei hi aduh thin aniag...
Tae- Ooo anih chuuu..
Jihoon- Tae enge kan siam ang ei chak zawngte inei em??
Tae- Eng pawh kha siam rawh ka ei thei vek alom..
Jihoon- Haaaa Tae kan in ang chiah ani chu. An pahnih chuan an hlim dun khawp mae..
(Zan lam dar 7 vel ah chuan...)
Jihoon- Tae iril atram viau tawh ang lo kal rawh i ei tur ka lo siam ang che..
Tae pawh chu aril atram tawh ngang aniang, dawhkana in chhawp tui hnai tak" te chu a ei hawm" a
Jihoon- Muang chang in ei rawh... Kha tui hi in la..
Tae chuan tui chu a in khawl" a
Tikhan muang chang in lo ei rawh..
Tae chu alu abu nghut" a ei tur chu a ei chhunzawm nghala... Tam fee a ei hnu chuan apuar lutuk chu apum atuai atuai a...
Jihoon- Hey Taehyung i ei tui maw??
Tae- Oiii Jihoon sawi lo zawk teh ka pum atang hian i hre thiam mae lo mi..
Jihoon- Haaaa ka hre thiam ee... Han in ti fai la chawlhahdam rawh... Jungkook chu lo nghak duh suh.. Zan rei takah alo haw chauh ang..
Tae- Ahhh nghah pawh ka tum chuang hlei nem... Nattuk lamah kan in be mae ang.. Anih ka kal aniaa oo..room lam pan chuan akal a.. Shower chu anei chhunzawm nghala..
Achet dan vel hi a in ang mae alom in ti ve em?? 😂😂
Showor anei zawh chuan a in thlak sawk" a , ama khum pawh ni chuang ci lo ah chuan amu a.. Vawin lama jihoon apuih vang khan achau deuh aniag amu zui nghala..
###########################
Hyung ka haw phawt ange...
Rm- Jungkook iruih ltk haw lo mae rawh..
Jk- Ka tha lawm min ngaihtua suh ka kal aniaa..
Yoongi chuan phak tuar hian fimkhur la arawn ti a.. Jungkook chuan achhang zui tawh chuang lo.. A Car chuan ain lam chu apan ta a...
Jihoon- Master i lo haw tawh elo..
Jk- Umm tih chiah in achhang.. A room lam chu apan nghala.. A room aluh chiah chu lehhh... Akhuma tui taka lo mu chu ahmu a.. A va pan hnai a abul set ah chuan athu a ahmel chu a en chianga.. Ava hmeltha ngai ve he tiang mipa han hmelthat chu avannei hle mae hmeichhia tam tak ai in atha ngei ang.. Abul ah chuan amu a ahmel chu a en renga... A hmui chu akut chuan akhawih saka.. Fawh achak tak zet.. Mahse amipat pui ani tlat.. A ruih em vang chuan achatthla zui nghala..
Morning.....
Taehyung chu amit ameng ser" a amah chauha mu ani lo tih ain hre chiang hle in kuah riai" chuan tu emaw nen an lo mu duna..... Taehyung chu a au vaka abula mu chu a harh chiang hle..
Tae- Hey eng vanga ka bula lo mu nge inih.. Ava zak thei lo vee..
Jk- Engah tu maw zak thei lo chu... Nangmah zawk ani hi zak thei lo chu ini.. Ka mutna hi ka khum ngei ani hi keima khum tae mit takah chuan a en a..
Tae chuan sawi tur pawh ahre tawh lo.. Khum atang chuan atho a.. Bathroom lamah alut nghala.. Oiiii Taehyung eng thil nge i tawn tak hi.. Oii ka zak ltk tui chuan ka hmai chu ka theh nawk" a...
Jk- Hey kawngkhar hi lo hawng teh ka in ti fai duh aniaa..
Tae- Oiii ava han sual tak ahmai chu ahru thuak" a bathroom kawngkhar chu ahawnga chu tah a in rap suala.. Jungkook chu abawh thlu a an hmui leh hmui chu an in si chiang khop mae...
Oii up loh ai ah ka tiaa.. Ka lo ti thuak" mae angaihnawm chiah lo mae thei.... Chuan A sexy tawh ang kha ka tia mahse a story kal phung nen hian ain mil thei hlol lo.. Min lo hre thiam dawn niaa.....
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....