Chapter:19

561 64 6
                                    






" Tae chuan Jungkook chu nem sawn in khum atang chuan atho a... Jungkook chuan abanah pawt in...


" Chhuak rawh... He tah hian lo kal tawh ngai su ang che..... In hnuai ah chuan abana vuan chung leh na taka pawt deuh chung chuan akalpui dawr" a...


" An che zia chu an thiante ho pawh chuan ngawi rengin an lo en a..


" Tae khawngaih in tiang hian awm suh... Jungkook chuan ati a..

Mahse Tae chuan angaithla duh lo....


" Chhuah na tur chu ihriat tho ka ring.. In kuangkuah chung chuan kawngkhar lam chu a en a...

" Taehyung tiang hian awm suh...

" Haaa.... Engvangin maw? Chuan nang hi ka hre ngai lo che..... HMEL HRIAT LOH kan in ah hian kan luh tir ngai lo...  A mitmu lian zet chuan Jungkook en chung chuan ati a..



" Jungkook chuan sawi tur reng ahre lo... Ngawi renga ding chungin Tae chu a en a...



" Apa tu nge pate hmeltha bula mi saw? Yeonhi chuan apa mal chunga thu chung chuan Jungkook chu a en a

" Bawihte I pate hmeltha ina a sawi ziah kha ani saw....

" Thlalak ai in atakah ahmeltha daih zawk..... Apa mal chung atang chuan tleng chhuakin Tae te lamah chuan atlan phei a...

" Pate Hmeltha hei hi Jungkook ami i sawi ziah thin kha? A hmeltha e.... Tae kut vuan pah chuan ati a...

Tae chuan Jungkook chu en in..... Ni lo ee Yeonhi ani hi chu ani lo..

" Jungkook chuan achal ti chuar chuan Tae chu a en a....

" Mahse thlalak ami nen an in ang chiahYeonhi chuan Jungkook chu chiang deuh chuan an en a...

" Jungkook chu Yeonhi bulah chuan kal hnai in..... Nang hi ihmeltha khawp mai Tae ai pawn ihmeltha zawk daih ani hi chu athin chhe si min hau paih bawk si i chhun lo hi atih ziah khawp mai....

" Tak" maw..... Chuan pate hmeltha ai pawn nang hi ihmeltha ka ti zawk daih.. Nui sang chuan ati a..

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now