Jungkook khawngaih in min pui rawh........
"Hyung engtin nge ka tih dawn ka awmdan hi ka hre thiam lo tak zet ani.....
Rm- I la hrethiam chawp ve mai ang kei pawh atir kha chuan i awm ang tho khan ka awm Jin lakah hian..
Jk- Ka haw dawn......... Eng emaw tak hian min mawlh riau in ka hria ka awm anuam lo. Nattukah kan in hmu dawn niaa...
Rm- Fimkhur la........
Time skip..
Car chu achak thei ang ber chuan ka khalha rei lo te hnu ah kan in pawh ka thleng nghal......
Tinge athim vek le Taehyung hi a awm lo nge amu tawh zawk..... Kawngka chu zawi muang chuan ka hawnga hmuh tur engmah a awm lo athim tih mai lo chu.... Light on tur chuan ka kala mahse chhuata thil ka chhuih avang chuan ka thlu hnawka ka phone chu phawrh in light chu ka on nghala........... Mahse enge ka hmuh tak hi.....
Rang lutuk chuan Tae chu ka pawma.. Chhuatah lah thisen chu aluan hian aluang ani ber mai....
Kim Taehyung engtin nge i awm itha em? I mit meng rawh.... Kim Taehyung khawngaih in min chhang hram teh... Tae chu ka sawi nawk" a... He tah chiah hian ni ka hmangaih ani tih ka hriat..... Mahse atlai tawh.
Koo.... Kookie..... I lo thleng ta maw!?? Theih leh thei lo chuan Tae chuan akut la kang in Jungkook hmai chu akhawih saka..
Hey Tae itha tiraw engtin mah i awm ka phal lo ang itha leh vat mai ang... Tae kut fawp neuh" pah chuan ati a..
Nilo Kookie ka kal trep tawh... Hun ka nei rei tawh lo........ I la hria em kan in hmuh hmasak berna kha...Tah khan kan pahniha kut in vuan tawna kal leh ka chak thei lutuk.... Kha tah ngei khan.......... A sawi zo chiah ti ah amit chu achhing zui riai" a...
Jk- Ani thei lo Nag hian min kalsan thei lo.. Ka rem ti dawn lo ikal hi.. Ka hmangaih che tih pawh ka la hrilh loh che i hriat duh ber ka la hrilh loh che chu vangin ila kal thei lo....... Kan in hmuh hmasa ber na ah khan kal iduh ani lawm ni" ka kut hi vuan la kal ang..... Kim Taehyung min chhang ta che....... Jungkook chu atrap hlawp" a.....
"Hyung damdawiinah lo kal vat rawh u...
Jin- Tinge a Jungkook itha maw?
Jk- Jin hyung Taehyunga kah ani...
Jin- Engah!! Enge i sawi awmzia Taehyung chu an kap iti na mi?
Jk- Aww lo kal vat ru.....
Jin- Jungkook lungngai suh atha leh mai ang kei ni pawh kan lo kal nghal ang......
Phone cut.......
Jungkook chuan Tae chu pawm in acar ah chuan amut tira Hospital lam chu apanpui ta a.....
HOSPITAL🏥🏥🏥
Doctor... Nurse..... Doctor min lo puih te u....... Jungkook chu mangang tak leh ring tak mai chuan a au a
Hmanhmawh tak in Doctor leh Nurse te chu an rawn tlan phei dawr" a....
Jk- Doctor khawngaih in min tih dam sak rawh khawngaih in.... Eng zata tam pawisa min dil pawh ni la ka pe em" ang che...khawngaih in..
Doctor- Kan theitawp kan chhuah dawn alom lo lungngai suh.... A sawi zawh chuan Operation room ah chuan alut zui nghala........
Kapu nag chu ila lut ve thei lo ang khawngaih in pawn ah hian lo awm rawh... Nurse pakhat chuan Jungkook chu ati a...
Time skip......
Jungkook eng thil nge thleng Tae chu atha em? Hobi chuan arawn ti a. Athian dangte pawn thaw hlawp" chungin Jk chu an en a..
Jk- Ka hre bik lo engmah hi ka hre thiam lo.... Tia ka haw in ka thlen khan chhuatah alo awma thisen in alo bual khat vek.... .... Thutthlengah chuan athu a akut pahnih chuan ahmai chu ahupa...
Jin- Lungngai suh Jungkook atha leh mai ang............
Dar kar khat hnu chuan Doctor chu alo chhuaka.........
Jk- Doctor atha tiraw min han hrilh teh.... Beisei nei tak chung chuan a en a...
Doctor- In tuar thiam lo ang ti chu ka hria mahse.....
Jk- Ooo Doctor sawi vat rawh Ka Taehyung chu engtin nge a awm?
Doctor- A pawi ka ti khawp mai kan chhan hman ta lo ani... Chemte a vih ania athin akhawih fu a chuan silaia kah bawk ani.. A pawi ka ti khawp mai..
Jk- Engthil maw i sawi a.. Dawt min hrilh hek suh..... Jungkook chuan Doctor chu ahnek thlu tawpa....
Rm- Jungkook in sum rawh atawk....
Jk- Ani thei lo ani hian dawt min hrilh ani..... Taehyung chuan min kal san thei lo... Hyung ihria ani lawm ni ka hmangaih thu pawh ka la hrilh lo.... Ani thei lo.... Ani thei lo.......
Rm- Jungkook atawk in bengdai rawh..... Namjoon pawh ain sum zo tawh lo amittui chu abiang atangin arawn luang chhuaka....
Keipawh ni ila ka trap ang achhan chu Jungkook hian Namjoon hi engkim ahrilh vek thin.... Taehyung pawh hi ahmangaih thu ahrilh tawh...
Tunge trap loh teh lul ang😭😭😭
_________________________
Yoongi- Jungkook itha em? Tinge i rak chiam" a atha vek maw!??
Jungkook chu asuangtuahna atang chuan ahrah hlawla.....
Jk- Aww ahh ka tha hyung......
Yoongi- Kook atha leh mai ang lungngai suh........ Jk dar chu abeng thak" a........
Rm- Hey thiante u ka hriat thiam loh chu eng vanga he tiang hi Taehyung chunga thleng nge anih ani hi mi tha tak ani a hmelhmak anei ka ring bawk si lo enge awm zia....
Jk chu athutna atang chuan athu thuta ....He thil ti tu hi ka hria min hringtu ngei ani... Athi khawp ang kei hi min la hre chiang lo ani.. Akut chu ahum vaka.. A kal ta mai a...
Rm- Ding rawh............. I kal thei lo....
Jk- Engvang chuan maw ka kal thei lo anga..
Rm- Jungkook tuna tih thawt" atrul lo muang changin kan la ti dawn alom... Bakah Taehyung pawh engmah achinchin kan la hriat loh hi..
Jk- Hyung keimah vang vek ani he tiang zawng" hi mahse ka Tae hian atuar phah ta si...
"Hyung Ka chan mai ang tih ka hlau.
#######_____________
Leh chapter 10 chu azo leh ta phawta... A tawi ti chu ka hria min hrethiam dawn nia😥😥
YOU ARE READING
My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***
ActionHe story hi (18+🔞 ) Gay lam ani dawna, he tiang lam ngaina vak loh chuan chhiar chi loh.. ka Warning lawk che u ani....