Chapter:2

2.7K 87 15
                                    


Tan leh mawp" mae ang ooo..

My Life...👽 TAEKOOK🐰

Jimin- Taehyung enge asawi a?

Tae- Dar 12 ah Gamnam Coffee ah lo kal tur in min tia, Hyung atir kha chuan ka ta ani tawh ka pe let thei lo ang che atia.. Mahse ka tan apawimawh thu leh i duh apiang ka tih sak ang che ka ti hnu ah a aw thei ta hram alom. Eng thil nge min tih tir atum lah ka hre ci lo.ka hlauthawng tak zet ani jimin... Kanu ina min leisak chu ni lo se ka he tiang hian ka awm miah lo ang...

Jimin- Tae eng thil vak mah atih tir lo ang che hlauh tur a awm lo, va hmu phawt la tiraw...

Jungkook pov..

Zing" ah min lo ti harh ngawt alawm le.. He phone chhe xet vang hian hrep tak chuan... Bathroom ah ka lut nghala.. Minute 10 hnu ah chuan bathroom atangin alo chhuaka.a in siam chhunzawm nghal..ni dang ang lo tak in a in uluk a.. Achhan pawh amah pawn ahre lo.. Darthlalangah chuan ain en a.. He phone vang hian min ti buai a tiraw anuam viau ang...

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🌼🌼🌼🌼🌼🌼


Jimin- Taehyung dar 12 ari trep tawh aniaa hmanhmawh rawh.

Tae- Awww jimin ka hman trep.

Jimin- Tinge maw i rei thin em" le hmeichhia ang mae

Tae- Jimin ka hman ti leh aroom atanga rawn tlan chhuak aruala..

Jimin- Kal vat" rawh anih lo chuan i phone i chan mae ang..

Tae- Hyung ka kal

Fimkhur laaa.

Tae- Tinge maw Taxi pawh chu avan em" le.. A sana chu a en chhena....

Ohhh Taxi lo ding teh...

Driver- Khawnge i kal dawn..

Tae- Kapu Gamnam Coffee ah...

Time skip...

Taxi atang ka chhuaka.. In hmu na hmun tur atih ah chuan ka lut nghala..amah mae ka hriat loh avang chuan ka hawi kual ka hawi kuala..

Ka bula lawka lo  thu chuan minutes 2 in itlai..

Ka en nghal vata.. Ka tihpalh lutuk Taxi ka hmu mae lova..

Jk- Ka sawi tur hi chiang deuh in lo ngaithla ang che..thla khat chhung chu ka maid ah i trang ang iduh loh leh ithu"

Tae-   Mah  Mahseee.....

Jk- I sawi apiang ka ti ang iti em kha.. Ngeiawm zet chuan ahan ti a..

Tae chuan achil lem kawlh pah chuan aw ati zawi rala...

Jk - Hei hi ka Address aniaa.. I lo kal dawn ania... I lo kal loh leh i phone i chan ani mae... Atih zawh rual" chuan athutna atang chuan atho a kal arual nghala..

Tae- Lawk in ka phone kha..

Jk- Thla khat hnu ah chauh... Akal zui nghal..

Tae- Ava han sual tlak ve eng ang mihring nge maw ani lee....Kha tiang mihring kha he khawvel ah hian an lo awm ang ka ring pha lo.....

Sikp skip.....

Taehyung- Jimin ka kal lo mai dawn amawn le!!! Mahse ka thei bawk si lo, he tiang loh deuh hian in rem siamna dang nei pui ila ka duh..

Jimin- Ni ngawt mai.. Mahse Tae va kal phawt la i rin ai in afel phian mae thei asin, hmel ah leh trawngkam ah hian teh ngawt chi ani ngai lo aniaa.. I hre thiam tiraw ka zawi awmzia chu..

My Life.... (TaeKook)🐰👽 Completed***Where stories live. Discover now