A trollos incidensnek hamar híre kelt az egész iskolában. Améliának még a Weasley ikreknek is elmondhatta a történteket, pedig a lány úgy gondolta, hogy biztos ismerik már. Ezen felül még meghallgathatta anyja és apja levelét is, akik két külön levélben válaszoltak arra a levelére, amiben leírta a történteket. De az igazat bevallva a lány különösen örült apja aggódásának. Sokat gondolt arra, hogy valón megkénne e hallgatnia a valódi család nevét, de mindig arra jutott, hogy nem véletlen nem lett Griffendéles. Nincs hozzá bátorsága.
Végül is a trollos incidensről sem beszéltek sokáig. Amikor bejelentették az első kviddics meccset novemberben, mindenki arról beszélt. Amelia és Dep is izgatottak voltak miatta. Sally és Tracey kevésbé, hiszen nem kedvelték a játékot. Sőt egyszer ki is zárták őkett a szobájukból, mert túl sokat beszéltek a közelgő meccsről. Elvégre a Mardekár a Griffendél ellen játszott szombaton.
- Am! - kiálltot fel Dap amikor belépet a szobájukba. Amelia kérdőn nézet fel a házi feladatából, mire a lány folytatta. - Megtudtam, hogy ma lesz a csapatunk utolsó edzése a meccs előtt. Megnézzük?
- Menjünk! - Amelia szinte eldobta a pergameneket, és úgy rohant a talárjáért. - Sally, Tracey akartok jönni?
- Ezt remélem ti se gondoltátok komolyan. - nézett lenézően Tracey, majd visszafordult a divat magazinja felé. Sally csak a fejét rázta.
Ahogy indultak volna fel a lépcsőn, szembe ment velük Pansy, aki nemes egyszerűséggel kigáncsolta Ameliát. Dep csak a hangos puffanást hallotta és utána nézett a földön fekvő lányra.
- Szent Merlin! Ugye a padló jól van? - nevetett Dep miközben felsegítette barátnőjét. Még Amelia is elmosolyodott. - De komolyan. Miért kötöttél ki arccal a padlón?
- Pansy kigáncsolt. Halloween óta egyenesen gyűlöl szerintem. Csak tudnám miért.
- Nem lehet, hogy Draco miatt? Elég féltékeny egy 11 éveshez képest. Lehet, hogy megtudta amit nekünk meséltél. - gondolkodott el Dep, de többet nem igen foglalkoztak vele, és inkább szaladtak a kviddics edzést megnézni.
Mire megérkeztek, az edzés elkezdődött. Emiatt a lányok csak gyorsan helyet foglaltak. Az edzés közben Flint, a csapatkapitány, végig kiabált a tagokkal. Amelia és Dep megegyeztek abban, hogy ez a csapat, nem az edzésről lesz híres, hanem inkább a testi erőről.
- Kíváncsi vagyok mennyire lesz szabályos a játékuk. - elmélkedett Amelia, miközben Dep egyetértően bólogatott.
- Igazad van. Flint elképesztő.
- Bocs, de mi? - értetlenkedett Amelia. De válaszul egy sóhajt kapot csak Deptől.
- Bárcsak jobb játékos lennék. -álmodozott tovább a lány, a szemét le se véve a csapatkapitányról. Ekkor Am két vörös hajú fiút látott elmenni a pálya mögött. Látthatóan más nem vette észre őkett, így Amelia utánuk ment.
- Dep kicsit elmegyek.
- Igen, könnyebb dolgom lenne, ha idősebb lennék.
Amelia csak megforgatta a szemét majd a fiúk után ment. Hamar felismerte bennük a Weasley ikreket, így eldöntötte, hogy meg vicceli őkett.
- Nocsak nocsak. Mit keresnek itt önök, Weasley ikrek? - utánozta Piton hangját Amelia, mire az ikrek megugrottak, de mikor meglátták a nevető lányt ők is nevetésben törtek ki.
- Ez igazán gonosz húzás volt, Picúr. - tette csípőre a kezét Fred amikor alábbhagyott a nevetés
- Ezt komolyan egy Mardekárosnak mondod? - nevetett fel újra George. Mire Amelia hasba vágta. - Hé!
YOU ARE READING
Mardekár Hercegnője
FanfictionHarry Potter Fanfiction A Wiltshireben lakó Amelia Lily Delossa egy nemesi mágus család egyetlen lánya. Gyerekkori barátjával Draco Malfoyal idén kezdik a Roxforti tanulmányaikat. Azonban a tanév előtt Amelia szülei elárulnak neki egy titkot. A fu...