Másnap reggeli után, váratlan látogatói voltak Améliának. Harry és Ron jött be hozzá. A trollos incidens óta nem beszélt a fiúkkal és akkor is csak közvetetten szóltak egymáshoz. Amélián már kevesebb kötés volt, és csak a kezén látszódott a robbantás nyoma. Végül Harry nyelt egy nagyot és leült Ronnal az Amelia ágyával szomszédos ágyra.
- Hogy kerültél ide?
- Volt egy kisebb össze tűzésem és én húztam a rövidebbet. - Amelia furcsán méregette a két fiút. Harry szemében mintha zavarodottságot látott volna.
- És honnan van ilyen pulcsid? - mutatott Ron Amelia felsőjére, amit még Mrs. Weasleytől kapot.
- Az anyukád küldte nekem. Fred és George adta oda karácsonykor. - mosolyodott el Amelia, majd elkomorodott újra. - Miért jőtettek?
- Ezt, hogy érted? - Harrynek mintha kicsit fájtak volna ezek a szavak, de Amelia haragtartó típus volt, így nem foglalkozott ezzel.
- Egészen eddig egyszer sem kerestetek. Egy kupéban utaztunk, de amikor a Mardekárba kerültem nem szóltatok hozzám, sőt kerültetek is. Hiába próbáltam beszélni veletek nem hallgattatok meg, sőt amikor segíteni akartam még hamisan meg is vádoltál, Ron! - csattant fel Amelia. - A trollt bezártátok hozzánk a vécébe, még ha utána segítettetek is. Igen, Mio elmondta. Mert ő nem ítélkezett felettem anélkül, hogy ismerne. De ti azonnal elitéltetek. Ron te hangot is adtál ennek, Harry te meg nem is ellenkeztél. Vagy talán tagadjátok?
A két fiú lesütötte szemét, és nem szólalt meg.
- Na láttjátok. Úgyhogy, ha nem akartok válaszolni a kérdésemre, akkor akár el is mehettek. - mutatott a kijárat felé Amelia majd elfordult a fiúktól. Végül Harry egy kisidő után megszólalt.
- Tudod, azért jöttünk mert igazad van. - ekkor Amelia kérdőn nézett a fiúra, aki tarkóját vakarva folytatta. - Bocsánatot akartunk kérni mert ostobán viselkedtünk.
- Tényleg?
- Tényleg. - válaszolták egyszere a fiúk. Végül Amelia bólintott és a két fiú mintha egy kicsit megkönnyebbült volna. Végül vacsoráig maradtak, amikor Pomfrey kiparancsolta őkett. De innentől, az ikrekkel együtt ők is gyakori látogatói voltak Améliának a gyengélkedőn.
A szünet utolsó napján Már Hermione is visszajött és miután a Mardekárosok meglátogatták, ő is bejött Harryvel és Ronnal. Miután elszörnyedt azon, ami Ameliával történt, mesélt a saját szünetéről is. De Amelia kész áldásnak érezte, hogy a vacsorán már részt vehetett, már nagyon unta a gyengélkedőt.
A tanítás alig kezdődött újra el Ron és Harry máris elmaradt a házifeladatokkal. Harryt még meg lehetett érteni, hiszen megint voltak kviddics edzések. Am éppen Mioval próbálkozott legyőzni Ront varázsló sakkban, nem túl nagy sikerrel. Ehhez Ronék felvitték Ameliát a Griffendél toronyba, ahol az elején megbámulták, de mikor kiderült, hogy jóban van a Weasley ikrekkel, már senki se zavartatta magát a közelében. Ron éppen leütötte Hermione királynőjét amikor megérkezett Harry.
- Suvickus! - mondta Amelia, mire Harry, tiszta és száraz lett.
- Kösz Amelia.
- Szörnyen nézel ki. Mi bajod? -kérdezte Ron amikor barátjára pillantott.
Harry fojtott hangon beszámolt barátainak Piton hirtelen jött játékvezetői ambícióiról.
- Ne játssz! - vágta rá gondolkodás nélkül Hermione.
- Jelents beteget! - mondta Ron.
VOUS LISEZ
Mardekár Hercegnője
FanfictionHarry Potter Fanfiction A Wiltshireben lakó Amelia Lily Delossa egy nemesi mágus család egyetlen lánya. Gyerekkori barátjával Draco Malfoyal idén kezdik a Roxforti tanulmányaikat. Azonban a tanév előtt Amelia szülei elárulnak neki egy titkot. A fu...