świat ― bez ciebie

21 3 0
                                    


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


budzę się i na nic nie czekam. nie nastawiłam budzika. po odpisaniu na wczorajsze wiadomości od znajomych, wstaję i idę się ubrać. muszę pozałatwiać pare rzeczy, ale nic mnie w czasie nie trzyma. nie muszę być wolna po 15, bo nikt do mnie dzwonić nie będzie. o problemach piszę do koleżanki. jest sumienna i dobra, to odpisze mi na wiadomość, kiedy będzie mogła, ale nie czekam na odpowiedź, bo cieszę się, że mogłam to z siebie wyrzucić, a może przede wszystkim miałam komu o tym powiedzieć.

po południu porozmawiam z mamą. pewnie się o coś na mnie wkurzy, ale znów będziemy blisko i mnie wysłucha. ma problemy w filozofowaniem na temat przyszłości, ale koniec końców mnie wysłucha i rozmowa będzie szła głębiej. pewnie będziemy tak ją ciągnąć do późnego wieczora.

koło 21 pójdę z psem i będę tak chodzić przez 2h, słuchając muzyki i paląc papierosy. wrócę do siebie i znów zacznę pisać. będę miała więcej energii. później znajdę jakiś serial, albo książkę i zajmie mnie to do 1 w nocy. pójdę spać.

pewnie będę się nudzić. pewnie będę się czasami zastanawiać nad tobą, ale niemal od razu przypomnę sobie te paskudne miesiące, po których nie mogłam się pozbierać, przypomnę sobie jaki paskudny potrafiłeś być, i że żadne miłe słówka nie mogły tego naprawić.

pewnie pośmieję się z tego, kogo sobie później po 3/6 miesiącach znalazłeś i szczerze pożyczę ci szczęścia, bo wiem, że ze mną by ci się nie udało, bo naprawdę mnie zniszczyłeś.

będę miała do ciebie niewielki żal.

kiedyś minie.

takie żale zawsze mijają.

― beautiful decay ; kim seokjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz