dört genç, münazarada yaşanan olaydan sonra disiplin kurulunun vereceği kararı öğrenmek için kapının önünde sessizce bekliyorlardı. osman, sıkıntıyla gözlerini sınıfta gezdirirken sıralardan birine kıvrılmış çocuk dikkatini çekti. sınıftaki diğer gençlerin aksine solgun bir teni ve yorgun bir surat ifadesi vardı. sınıfın içinde dakikalar geçerken, teker teker içeri çağırılmaya başladılar.
savunmalarını yapıp geri sınıfa döndükten sonra aralarında konuşmaya başladılar. üç çocuk da atılmayacaklarından çok emindiler. oy birliğinin kurulmasının zor olduğunu farkındaydılar ve buna güveniyorlardı.
aralarında tek konuşmayan kişi sinandı. sessizliğin arasından,''sikeyim.'' diye bir ses geldi.
üçü de kafasını sinan'a doğru çevirdi. osman, sinan'ın elindeki boş içki şişesine baktığını fark etti.
sinan'a anlayışlı bir surat ifadesiyle yaklaştı,
''al,fındık ye.''
sinan yavaşça bakışlarını osman'a doğru yöneltip elindeki fındıkları aldı. ellerinin saliselik temasıyla osman'ın içini garip bir his kapladı. daha önce hissetmediği bir şeydi bu. midesi çalkalanıyor gibi hissetmişti ve heyecanlanmıştı.
kerem ve eda'ya da elindeki fındıklardan vererek geri eski yerine döndü. hepsi sessizce ellerindeki fındıkları yiyip düşünceleriyle baş başa kaldığı zaman osman gözlerini sinan'a doğru çevirdi ve çocuğu incelemeye başladı. sinan, yerdeki bakışlarını osman'a çevirdiğinde göz göze gelmenin yarattığı panikle hemen kafasını başka tarafa çevirdi osman.
dakikalar birbirini kovalarken disiplin kurulunun kapısı açıldı, oylama bitmişti. okulda sevilmemesiyle ve ünvanıyla meşhur olan müdürleri, bok necdet kapıyı açıp gözlerini gençlere dikti,
''gidiyorsunuz, cehennemin dibine hem de. ama şimdi değil. 11'e 1, gene yırttınız allahın belaları.''
sinirli bir şekilde sınıftan çıktı. dört çocuk da okuldan atılmamalarını sağlayanın kim olduğunu merak ederek sınıftan ayrılıp disiplin kurulunun toplandığı sınıfa gittiler.
hepsi girdikten sonra, sinan kapıyı arkalarından kapattı. osman bir sandalye çekerek oturdu.
eda ve kerem, öğrenci temsilcisi olarak disiplin kuruluna katılan ışık'ı okuldan atılmalarını engelleyenin kim olduğunu söylemesi için sıkıştırdılar. ışık ilk başta itiraz etse de sonunda,
''burcu hoca gitmenizi engelledi, diğer öğretmenler ona çok kızdı ama o ısrar etti.''
sarışın kız bunları söylerken gözleri dolmuş ve sesi titremişti. hemen adımlarını kapıya yöneltip sınıfı terk etti.
hepsi burcu hoca'nın tayinin çıktığını biliyordu ve eğer o okuldan giderse necdet'in onları ilk fırsatta şutlayacağından emindiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
weakness & love • sinman
Fanfictionsen daha ateşsin, bense böyle kül. bizi dağıtıp savuracak.