fici yazarken bana çok yardımcı olan has türk kütahyalı 43lale43 e çok teşekkür ederim 💜
⚠️ Uyarı ⚠️: Bu fic cinsellik içerir. Eğer rahatsız olacak varsa lütfen gidin veya smut uyarısı koyduğum yerlerden itibaren geçin. Benim amacım üyeleri cinsel obje yapmak değil.
Bu aralar çok fazla görüyorum ficlerde smut yazanları eleştiren kişileri ve haklılar. Çünkü bazı insanlar üyeleri gerçekten sadece cinsel ihtiyaçları için yaratılmış oyuncaklar gibi görüyorlar. Fanartlar beni de rahatsız ediyor. Eğer üyeler fanart vb. şeyleri görürlerse bizim hakkımızda ne düşünürler az çok tahmin edebiliyorum.
Benim bu kadar rahat davranmamın sebebi türkçe bilmemeleri. Bu arada, Bu fic angst olarak bitecek ama bunun devam fici de olacak orada işler mutlu son ile bitecek yani kitap mutlu son ile bitecek.
Dediğim gibi, eğer rahatsız olacak varsa çıkabilir. Ficimin yorumlarını saçma eleştirilerle doldurmanızı istemiyorum.
Mantık hataları varsa -muhtemelen vardır- özür dilerim.
Uyarı bitmiştir şimdi fice geçebilirsiniz. ❤︎❤︎
Taehyung: sıradan 18 yaşında bir koreli gençtir. Seoul Lisesinde okumaktadır (öyle bir yer varmı bilmiyorum) okulun playboyudur.
Jeongguk (jungkook): Taehyung'un şeytanıdır.
Jimin: Taehyung'un en yakın arkadaşıdır.
Hoseok: Taehyung ile aynı arkadaş grubu içerisindedir.
Seokjin: Taehyung'ların içinde bulunduğu arkadaş grubunun annesidir
Yoongi: Jungkook'un en yakın arkadaşıdır. O da Jimin'in şeytanıdır.
Yugyeom: Hoseok'un şeytanıdır ve Jungkook'un yakın arkadaşıdır.
Namjoon: Seokjin'in şeytanıdır. Jungkook'un yakın arkadaşıdır.
Karakterlerin görünümleri:
Jeongguk ⬆️
Namjoon ⬆️
Yugyeom ⬆️ (kanatlı fotoğrafını bulamadım çaktırmayın)
Yoongi ⬆️
Taehyung ⬆️
Jimin ⬆️
Hoseok ⬆️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil (taekook) (b)
Fanfiction(bxb) Tanrı her insana onları sınamak için şeytan verir. Ama Taehyung'un şeytanında işler ters gider Ara verildi.