Bölümde smutumsu bir şey var ama smut değil o yüzden uyarı koymayacağım.
Bölüme geçelim. Umarım beğenirsiniz
Bölüm bittikten sonraki kalın yazıları okursanız ve sorularıma cevap verirseniz sevinirim <3.
•Taehyung
Itaewon'da bir barın içinde katliam yaratıyorum. Yaptığım bu şey için şikayette bulunmuyorum, hakkım da yok zaten.
Önümde duran masaya elleri ve ayakları bağlanmış bir şekilde yüz üstü yatırılmış adamım boklu götüne otuz santimlik dildo sokuyorum. İğrenç.
"Benim Jeongguk'uma bakarak ona şuan benim sana yaptığım şeyi mi yapmak istiyordun?"
Sorduğum soruyu cevaplamak yerine sessiz kalıp göz yaşı dökmeye devam etti.
"Nasıl hissediyorsun? Dur sakın cevap verme. Acıyor değil mi?" Başını aşağı yukarı salladı
"Eğer bunu bebeğime yapmış olsaydın onun da senin gibi canı yanardı, aslında bu kadar acımaz ama kayganlaştırıcı sürmedim. Eğer benim bebeğime bunu yapmış olsaydın sen de kayganlaştırıcı kullanmazdın, haksız mıyım?"
"Haklısın." Güldüm. Ben hep haklıyım. Elimi havaya kaldırıp parmağımı şıklattım. Adamlarımın bana getirdiği silahı adamın şakağına dayayıp tetiği çektim. Biraz geriye çekildim ve önümdeki kanlı bedene baktım. Yavaş yavaş ölüyordu. Bedeninden damlayan her damla kanda ölüme daha da yakınlaşıyordu. Sonunda vücudundaki kanın yarısı dışarı akıp adam ölünce yanına gittim ve iki el de gözlerine ateş ettim. Optogram yüzünden.
Optogram, ölen kişinin gördüğü son görüntünün retinasına kayıt edildiği düşüncesidir. 1880'li yıllardan itibaren bilim adamları tarafından, erkek mahkumların bir çoğundan idam edilmeden önce dramatik şeylere bakmaları istendi. Deneyden Wilhelm Kühne sorumluydu. 1880'de giyotinle idam edilen katil Erhard Gustav Reif'in başına geçti ve gördüğü son anın görüntülerini gözlemlemek için gözlerini inceledi. Zaman geçtikçe deneylerin daha çok üzerinde duruldu. İdam mahkumu bir başka adamdan, darağacına götürülürken gözlerini tamamen kapatması ve asılmadan çok kısa bir süre önce açılması istendi. Mahkum kabul etti. Bu gibi deneyler o kadar çoktu ki zamanla saygınlık kazandı. 1927 yılına kadar, katiller Optogram ile tespit edilmemek için kurbanlarının gözlerini imha ettiler.
Ben garantici bir insan olduğum için bu şeyi hala yapıyorum.
***********
Elimde tuttuğum kahveyi içerken bir yandan haberleri izliyordum bizimkilerle beraber.
"Son dakika! Son dakika gelen cinayet haberini size sunmak ve eğer ünlüyseniz önlemlerinizi almanızı önermek istiyorum. FBI'ın bulmak için gecelerini gündüzlerine kattığı ünlü katil KTH yine bir cinayet işledi ve asıl değişik olan şey kurbanının ölü bedeninin üzerine bıraktığı ses kaydı! Ses kaydında söylediği şey:
Merhaba. Bu piçi neden öldürdüğümü söylemek için bu notu bırakıyorum. Ha birde unutmadan, notun sonunda özel bir şifreyle yazılmış bir kelime bırakacağım. Sizin göreviniz bundan sonra kurbanlarımın, tabii bunlara kurban denirse, üzerine bıraktığım notların sonuna koyduğum şifreli kelimeleri birleştirip bu sikik dünyaya gelme amacımızı bulmak. Bu notu bulduğunuzda dünyadaki bütün televizyon kanallarında yayımlanan programların durdurulup eşit zamanlı yayınlamanızı rica ediyorum, sansürlemezseniz sevinirim. Bu orospu çocuğunu öldürdüm çünkü gözümün önünde kendimden çok sevdiğim sevgilime tecavüz etme hayalleri kuruyordu. Öldürme nedenim bu. Bana kalırsa bu dünyadan homofobikler, tecavüzcüler gibi insanlar silinmeli. Bir gay olduğumu göğsümü gererek söylüyorum soran herkese. Ve üşündüğünüzün aksine, önüme gelen her ünlüyü öldürmüyorum. Öldürmemin bir nedeni var. Bundan sonra öldürdüğüm insanların sicillerine ve skandallarına bakarsanız mutlu olurum. Hakkımda masumları öldürdüğüm gibi asılsız iddiaların yayılmasından hoşlanmıyorum. Bugün öldürdüğüm kişi daha önce taciz ve tecavüzden hapise girmiş birisi. Bu notun kelimesi: jğşlölc.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil (taekook) (b)
Fanfiction(bxb) Tanrı her insana onları sınamak için şeytan verir. Ama Taehyung'un şeytanında işler ters gider Ara verildi.