bölüm-17

360 20 16
                                    

Selamlar!

Bölümde zaman atlaması var çünkü şifredeki bütün kelimeler bitene kadar bölüm yazıp bütün kitap iki kitaptan oluştuğu için çok fazla bölüm atıp sizi sıkmak istemedim.

Bölüme geçelim <3

•Katil K

"Kaç won istiyorsun?"
"Bir milyon"
"Abartma istersen"
"Abartmıyorum"
"İbanını ver"
" ************** "
"Aktardım parayı. Hadi ver o belgeleri bize"
"Al" Diyen Chankyun ile teşekkürler anlamında kafasını sallayan katil K'ye  önemli değil anlamında kafa sallayan Changkyun, katillerin kafasını kesebileceğine olan korkusundan hep az miktarda para istiyordu ama bu miktar bile o cimri katillere fazla geliyordu.

************

•Katil H

Birlikte televizyon izlerken bir anda yayın kapandı ve dün yayınlanması için gönderdiğim kayıt açıldı.

"Selam. Bugünün kurbanı bir sürü hayvana tecavüz eden bir orospu çocuğu. Unutmadan, bugünün kelimesi vdptkpkp. Sıradaki kurbanım ülkenin yarısından fazlasının sevmediği ama inatla ülkenin başından gitmeyen keltoş. Body shaming yapmam ama bu o piç için geçerli değil. Gelmiş ömrünün sonuna bi siktir edemedik onu. İyi günler diliyorum hepinize. Ben kaçar."

"Şu katilin kim olduğu kadar hiçbir şeyi merak etmiyorum" Dedi Taehyung. Gülmek istedim ama tutmak zorunda kaldım.

"Ben de çok merak ediyorum" Dedim.

"Hepimiz merak ediyoruz" dedi Seokjin. Kafamı salladım

"Bulduğum anda ellerimle öldüreceğim onu" Dedi Yoongi bana bakarak. Bakışlarının konuştuğuna yemin edebilirim. Sanki şey diyordu "Ayağını denk al en ufak bir yanlışında ayağının altındaki yeri kaydırırım". Bir şeyler biliyor. Öğrenmem lazım. Yoongi'ye elimle gel işareti yaptım. Ayağa kalkıp odama doğru yürümeye başladım. Odama gittiğimizde konuşmaya başladım.

"Ne biliyorsun?"
"Changkyun ne biliyorsa ben de o kadarını biliyorum"
"Azını yani. Güzel"
"Bana ne boklar yediğinizi anlat"
"Neden"
"Sence"
"Tamam. Kendi adıma konuşuyorum.  Tanrı'nın kutsal kitapların hiçbirine yazmadığı sırları öğrenince ihanete uğradığımı düşündüm ve öfkelendim. Taehyung bana bu teklifle gelince Tanrı'dan kutsal kitaplarında özellikle yasakladığı bu günahı işleyerek intikam almak ve bir yandan suçluları ve tanınmış kötü kalpli ünlülerden bu dünyayı ayıklayarak kendi çapımda iyilik de yapmış oldum. Karlı iş"
"Sana neden yaptığını değil ne yaptığını sordum. Konu değiştirme"
"Katillik yapıyoruz işte Yoongicik"
"Onu ben de biliyorum. Mesela nerde öldürüyorsunuz falan onları soruyorum"
"Eee söylersek boku çıkar Yoongicik"
"O zaman bundan sonra katillik işleri yaparken beni de götürün yanınızda"
"Tamam"
"Kendine kod adı seç Yoongicik. Gerçek adını kullanma o tarz ortamlarda"
"Cat olsun"
"Tamam"

**********
•Yoongi

Dedikleri gibi oldu. Katillik işleri yaparken beni de alıyorlar yanlarına. Şu an arabadayız. Bir yere gidiyoruz ama neresi olduğunu söylemiyorlar. Kafamı sağımda bulunan cama çevirdim ve yolu izlemeye başladım. Bir anda durduk. Kafamı sürücü koltuğunda oturan Taehyung'a çevirip sordum.
"Noldu"
"Geldik, inebilirsin"
"Tamam"

Arabadan indiğimizde Önünde durduğumuz bara doğru yürümeye başladık. Bara mı?

"Neden bara gidiyoruz? O kadar insanın içerisinde katliam gerçekleştirmeyeceksinizdir umarım"
"Sorgulamadan gir içeri"

Bara girdik ve özel odalara yürümeye başladık. Bir odanın karşısında durduk ve Taehyung parmak izini okuttu. Taehyung'un parmak izi ile açılan kapının içine girdik. İçeride merdivenler vardı. H, en son girdi ve arkamızdan kapıyı kapattı. Sonunda merdivenler bittiğinde yerin bilmem kaç kat altındaydık.

Devil (taekook) (b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin