Bunu doğum günümde yazıyorum ama siz daha geç okuyacaksınız. (23 temmuz)
(Y/N: neden bu gerekli bilgiyi verdiğimi bilmiyorum)
Umarım beğenirsiniz ^-^
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın!
-Taehyung
Şeytan adını verdiğim şeyin popomu öpmesinin üzerinden bir hafta geçti. O olaydan sonra gece tekrar rüyama girdi ve benden defalarca ağlayarak özür diledi.
(Neden bu kadar çok tepki verdiğim hakkında bir fikrim yok. Sadece canım istedi.)
Her tarafı kan içindeydi. Yüzünde yine tavşan maskesi vardı.
Ve ondan sonraki gecelerde girdi rüyama, ağlayarak benden yardım istedi lakin nedenini söylemedi. Ona acıyorum. Ona, sanırım acıdığımı belli ettim. Çünkü bana "kimsenin acımasına ihtiyacım yok, eğer bilseydim yanına hiç gelmezdim" dedi.
Bunları günlüğüme yazarken çalışma masamın üzerinde uyuyakalmışım. Az önce uyandım ve yatağın içindeyim. Bence uyurgezerliğim tuttu en azından ben öyle umuyorum. Eğer uyur gezerliğim tutmadıysa, aklımdan geçen ikinci ihtimal beni buraya getirdiyse, yumuşayabilirim. Bunu istemiyorum.
Son zamanlarda kendimi korku filmlerinin içindeymiş gibi hissediyorum ama bu film öyle bir film ki evime musallat olan şeytan beni öpüyor. Değişik değil mi? Şeytan bunları duysa kalbi kırılabilir.
Yatağımdan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım, klasik şeyler. Aşağıya inerken evin içine doğru günaydın diye bağırdım. Anında 'günaydın vanilyam' dedi şeytanım.
"Kahvaltını hazırladım, umarım beğenirsin." Dedi şeytan
"Bana kahvaltı hazırlamana gerek yok. Gerçekten zahmet etme. Teşekkürler" dedim biraz soğuk bir ses tonuyla. Sesimi iyi tutmaya çalıştım ama beni öpmesini düşündüğümde sinirleniyorum.
"Düşünmeden bir şey mi yaptım? Eğer yine bir şeyler yaptıysam özür dilerim."
"Sen bir şey yapmadın." Dedim çenesini kapamak için
Kahvaltı masasına oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım. Eli lezzeli şeytanın. Belime iki soğuk kolun sarıldığını hissedince ürperdim. Kıyafetlerimiz üzerinden bile hissedebiliyorum soğuğu.
Hemen ardından kürek kemiğimin üzerinde bir kafa hissettim. Kafasını yukarıya doğru hareket ettirdi ve ensemde durdu. Şeytan ensemin üzerinde derin derin nefes alıyordu. Beni son kez kokluyormuş gibi.
Aklıma gelen şeyle ayağa kalktım ve acele ederken şeytana seslendim.
"Bugün çekimlerin var hemen gitmeliyim."
"Ama okul-"
"Bunu sonra konuşuruz vaktim yok."
Kapıdan çıkarken evden güle güle sesi geldi.
————————
Çekimler bitti, eve gidiyorum. Bugünkü çekimlerde partnerimle fazla yakındık. Demek istediğim kızla öpüştürdüler beni ve poz için kızı penisimin üzerine oturttular. Kız ilk oturduğunda ağzı ve gözleri şokla açıldı.
Kız çekimlerin sırasında asla yerinde durmadı. Çekimler bitene kadar penisime sürtündü. Benimki durur mu? Durmaz. Hemen kalkışa geçti.
Çekimler bittikten sonra kendi eserini görmesi için kızı erkekler tuvaletine çekiştirdim. İçeri girince kız aşağı tarafıma baktı ve gülümsedi. Hemen ardından elini oraya attı, orospu. Ardından pantolonum ve boxerimi indirip beni kabinlerin birinin içine ittirdi. Tuvaletin kapatını kapatıp beni oraya oturtturdu ve sırtımı duvara yasladı. Hemen ardından ben dala ne olduğunu anlayamadan penisimi ağzına aldı ve yalamaya başladı. Ama boşalmama izin vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil (taekook) (b)
Fanfic(bxb) Tanrı her insana onları sınamak için şeytan verir. Ama Taehyung'un şeytanında işler ters gider Ara verildi.