Bölüm-9

723 39 22
                                    


Umarım beğenirsiniz.
Bölüme geçelim ❤︎

Acı, şu anda hissettiğim yegane duygu. Evden çıktıktan sonra hissettiğim tek duygu. Umarım Taehyung mektubuma iyi bakar. Çünkü o mektubun içinde olan tek şey mürekkep izleri değil, benim ona olan aşkım, duygularım.

Mektubun içine ona olan aşkımı ve beslediğim bütün güzel duyduları gömüp çıktım o evden. Bu nedenle Taehyung umarım duygularımı değersiz herhangi bir şey gibi yırtıp çöpe atmaz.

Evden çıktıktan sonra gidebileceğim yerleri düşünmeye başladığımda aklıma gelen fikir ile Taehyung'un dağ evine doğru yol almaya başladım. Gideceğim ev eğer üzerine biraz kafa yorulursa çok kolay bulunabilecek bir yer. Demek istediğim, ev Taehyung'un yani biricik aşkımın yanından, evden çıkıp gidebileceğim yegane yer. O yüzden çok kolay bir şekilde bulunabilir.

Eve geldikten sonra karşıma çıkan ilk yatak odasına yattım.

***********

Sabah uyandığımda saat öğlen ikiydi.

Eve geldiğim günden beri yaptığım tek şey içmek. Her ne kadar etki etmese de. İçmeye başladığımda aklımdan geçen şey biraz da olsa çakırkeyif olup kalbimdeki acıyı azaltmaktı- öyle oldu da.

Uyandıktan sonra aklıma gelen fikir ile bulunduğum odayı incelemeye başladım. Çok büyük bir yer değildi. Bir dolap bir çalışma masası ve iki kişinin birbirine yapışık yatarsa sığabileceği bir yatak bulunuyor. Muhtemelen misafir odası. Giyecek bir şeyler bulmak için dolabın kapağını açtığımda dolabın bomboş olması ile ufak bir hayal kırıklığı yaşadım ve Taehyung'un odasını bulmak için evi dolaşmaya başladım.

Taehyung'un olduğunu tahmin ettiğim odaya girdiğim anda merakıma yenik düşüp odayı alt üst etmeye başladım. Dolabı karıştırırken bulduğum gizli bölmeyi açtığımda karşılaştığım kasa ile gülümsemeye başlamıştım. Yanlış anlamayın amacım bir şey çalmak değil.

Kasayı kendi yöntemlerim ile açtığımda içinde olabilecek en saçma şeyi buldum. Üzerinde yazan şey şuydu: Taehyung'un Günlüğü. Sakın dokunma.

Tabi ben durur muyum? Durmam.

İçini açıp okumaya başladığımda bulduğum şeyler çok ilginçti.

(Y/N: Olayların başlayış tarihi Nisan 2020 çünkü neden olmasın)

*****

5 Nisan 2020

Ah, merhaba. Ne demeliyim bilmiyorum çünkü daha önce hiç günlük yazmadım. Sadece selam. Ben Taehyung, Kim Taehyung.

Bugün şans eseri öğrendiğim şeyler çok ilgi çekiciydi...

********

Öğrendiğim şeyler ile şoka girdim. Okuduğum sayfalar o kadar değişikti ki günlüğün bir kısmını okumayı ancak kaldırabildim ve yaklaşık yirmi dakikadır günlükle bakışıyoruz.

Kendime geldikten sonra tekrardan içmeye başladım. Öğrendiklerimi hazmedebilmek için.

İçki içmeye o kadar alışmışım ki artık içtiğim içkilerin bana etki etmediğini hissediyorum. Alkol oranı en yüksek olanların bile. Sanırım artık su yerine içki içebilecek duruma geldim.

Devil (taekook) (b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin