Bölüm-14 [M]

779 27 6
                                    

BU 1k ÖZEL BÖLÜM!!
1k OLMUŞUZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 💜💜💜💜💜💜

Selam arkadaşcıklarım.
Bu sefer gerçek smutla geldim.

Rahatsız olacak olan varsa direkt bölümü geçebilirsiniz çünkü bu bölümü sadece smuta ayırdım. Uyarı koymayacağım.

Bölümü kontrol etmeden atıyorum umarım bir hatam yoktur.

Bölüme geçelim <3

•Taehyung

Geçen bölüm:

"Seni çok seviyorum. Hayatımın aşkı." dedim

"Ben de, ben de seni çok seviyorum sevgilim." dedi

Yaptığı göndermeye karşılık gülümsememi olabilirmiş gibi daha da genişlettim.

*********

Eyfel kulesi manzara restoranttan çıktıktan sonra arabaya bindik ve otele geldik. Otelin önünde ellerimizi birleştirdi Jungkook. Ellerimize bakıp gülümsedim sonra gözlerimi Jungkook'unkilere çıkardım. Biraz bakıştıktan sonra Jungkook beni otelin odasına doğru sürüklemeye başladı. Bir nedenden dolayı heyecanlıydı. Sorgulamadım ve beni odaya götürmesine izin verdim.

Odanın kapısına ulaştığımızda Jungkook'un arka cebinde bulunan anahtarı kalçasını avuçlayarak aldım ama elimi kapıya uzatmama kalmadan anahtar bir anda bir el tarafından elimden alındı. Anahtarın nerede olduğuna bakmak için kafamı Jungkook'a cevirdiğimde bana göz kırptı ve kapıyı açtı.

İçeride gördüğüm şeylerle günün ikinci şokunu yaşadım. Duvarların yanında ve odanın birçok yerinde mumlar vardı. Etrafları üzerinde küçük delikler olan camlarla kaplıydı. Muhtemelen sevişirken üzerlerine kıyafet falan fırlatırsak otel yanmasın diye yapılmıştı bu. Yatağın üzerine gül yapraklarıyla Taekook yazmışlardı. Yatak örtüsü siyahtı. Odanın girişinden yatağa kadar arasında iki kişinin yan yana rahatça yürüyebileceği kadar boşluk bırakılmış, gül yapraklarından yapılma iki şerit vardı.

Jungkook sırtımı dürtüklediğinde arkamı döndüm. Parmakları arasında tuttuğu kırmızı gül ile bana bakıyordu.

"Yuh Jungkook."

"Bu akşam içini doldurduğumda da yuh Jungkook mu diyeceksin yoksa adımı mı inleyeceksin merak ediyorum, sevgilim." konuştu ardından elindeki gülü bana uzattı

Söylediği şeye kaşlarımı kaldırırken tuttuğu gülü elinden aldım. Ve tuvalete ilerledim.

**********

Tuvaletten çıktığımda tuvaletin karşısındaki duvarda duruyordu. Biraz bakıştıktan sonra ellerini belime yerleştirip dudaklarıma yapıştı. Ellerimi nereye koyacağımı bilemedim ama sonra omuzlarına koymaya karar verdim. Alt dudağımı ağzına aldığı belimdeki ellerini sıkılaştırdı ve beni duvara yapıştırıp ellerini kalçama indirdi. Kalçamı okşamaya başladı. Ara sıra sıkıyordu.

Ağzımı açmam için dudaklarımı ısırdı, istediğini yapıp ağzımı açtım. Dili dilimle buluştuğunda inledim. Dudaklarımızı olabilirmiş gibi daha çok birleştirdi ve dilimi emmeye başladı. Dilimi emerken kalçama yediğim sert şaplakla ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.

Devil (taekook) (b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin