Yeni bir fic ile karşınızdayım
Umarım beğenirsinizŞarkı: NOT BY THE MOON - Got7
-yazar
Taehyung yine Pazartesi gününe uyanmıştı. Siyahlarla kaplı odasında bulunan siyah yatağından kalkıp balkona sigara içmeye gitti. Sigara içmeden ayılamazdı gerçi denememişti ama biliyordu işte.
Y/N: Taehyung'un yatak odası bölümün sonunda var bakabilirsiniz.
Balkonundan tuvaletine geçip yüzünü inceledi, hergün yaptığı gibi. Bu gün öbür günlere kıyasla kendini çok tuhaf hissediyordu, kendine dikkatlice baktığında irkildi hemen ardından geriye doğruldu. Doğrulduğunda arkasında bulunan siyah silüeti görünce donup kaldı. Çığlık atmak istedi ama çenesi kitlenmiş gibiydi ağzını açamadı.
Bir kaç sonra kendini rahatlatmaya çalışarak elini yüzünü yıkadı ve tuvalete girdi, duş aldı. Duştan çıktıktan sonra saçını nemli bıraktı ve üzerini giyinip aşağıya kahvaltı yapmak için indi. Taehyung kahvaltısını yaparken kapı çaldı.
"Geldim sakin ol."
Sonra kapıyı açtı gelen Jimin'di. Acaba neden geldi diye geçirdi aklından Taehyung.
"Neden geldin?"
"Nasıl neden geldin?"
"Baya işte." Dedi taehyung
"Bugün kahvaltıya gidecektik ardındanda takılacaktık ama görünüşe göre birileri çoktan unutmuş bile."Taehyung bu sabah yaşadıkları yüzünden tamamen unutmuştu buluşma işini, hemen açıklama yapmaya başladı.
"Unutmuşum özür dilerim, bu aralar biraz kafam dağınık o yüzdendir."
"Önemli değil o zaman beni içeri al ve kahvaltı yapayım çünkü açım"Taehyung bu sabah yaşadıklarını düşünmeye başladığı için duymamıştı arkadaşını.
"TAEHYUNG!"
"Hm?"
"Sana seslendim ama duymadın iyi misin?"
"İyiyim." Diye geçiştirdi taehyung en yakın arkadaşını.
"Peki çekil o zaman."Taehyung kapının önünden çekildi ve arkadaşının geçmesine izin verdi. Taehyung yine dalıp gitmişti uzaklara, Jimin ona seslendiğinde kendine gelebilmişti. Jimin ona ne olduğunu sorduğunda anlatmaya başladı Taehyung. Niyeti yoktu pek fazla anlatmaya ama arkadaşı darlamıştı. Nasıl olsa iş şizofreni nedeniyle akıl hastanesine yatmak ile sonuçlanabilirdi. Ama o an Taehyung'un aklından bu ihtimal geçmemişti hatta hiç düşünmeden başından geçenleri anlatmaya başlamıştı. Niye hemen döküldü diyecek olursanız Jimin, Taehyung'un ailesi gibiydi. Taehyung'un olmayan ailesinin yerini dolduruyordu Taehyung için. Taehyung hiç ayrılmayacaklarını düşünüyordu ama öyle olmadı.
Jimin olanları dinlerken kaşları çatılmıştı ve Taehyung'a cevap olarak 'sen öyle görmüşsündür' dedi. Acaba benim deli olduğumu mu düşünüyor diye düşünmeden edemedi Taehyung.
Akşam olduğunda Taehyung odasına gidiyordu. Jimin ile çok eğlenmişlerdi. Odasına bunları düşünürken sırıtarak çıkarken ensesinde hissettiği soğuk nefes ile gülüşü soldu Taehyung'un. Arkasını döndüğünde orada kimsenin olmadığını görmüştü Taehyung ve bu yaşananları günlüğe yazmanın iyi bir fikir olabileceğini düşündüğü için hazırda bulundurduğu günlüğe hemen olanları ve düşüncelerini yazmıştı.
Günlüğün sayfasında yazanlar:
11.04.2019
Merhaba sevgili günlük. Bu gün yaşadığım olayları birine anlatmak istiyordum ama bu biri öyle biri olmalı ki benim deli olduğumu düşünmeden söylediğim herşeyi hafızasına kazıyabilecek biri. Ve aklıma sen geldin.
Anlatmaya başlayayım
Bugün yine klasik bir pazartesi gününe uyandım yataktan kalktıp sigara içmeye gittim çünkü sigara içmeden ayılamıyorum aslında ayılıp ayılamayacağımı bilmiyorum çünkü denemedim ama yinede biliyorum işte. Sigara içtikten sonra elimi yüzümü yıkamaya lavaboya gittim ve aynanın karşısına geçip yüzümü incelemeye koyuldum aynı her sabah gibi. Yüzümü incelerken çok tuhaf hissettim ve bu yüzden geriye doğruldum. Doğrulduktan sonra arkamda siyah bir silüet gördüm ve çenem kilitlendi ağzımı açıp çığlık atamadım bu olanları Jimin'e anlattığımda bana inanmadı belki deli olduğumu bile düşünmüştür. Jimin gittikten sonra odama çıkarken ensenmde sıcak bir nefes hissettim ve donup kaldım açıkçası korkuyorum ve şimdi buradayım umarım ilerde böyle şeyler yaşamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil (taekook) (b)
Fanfiction(bxb) Tanrı her insana onları sınamak için şeytan verir. Ama Taehyung'un şeytanında işler ters gider Ara verildi.