°☆Special Chapter 2☆°

80 7 71
                                    

(Chapter ni mmg banyak lawak je lepas korang dah nangis kat chap2 lain)

Woo Seok sekadar memandang wajah Sung Joon yang dari tadi tak habis-habis makan biskut, roti, dan sebagainya.

Dia penat. Penat lepas asyik kena paksa keluar rumah pergi beli barang nak makan, maklumlah Sung Joon selalu sangat mengidam macam-macam. Nasib baik tak mengidam benda pelik-pelik.

Ni baru peringkat belum masuk labour room, Seok, taebah sila🐱

Beberapa hari je lagi kandungan Sung Joon tu nak masuk 9 bulan, makanya Woo Seok kena get ready nak kena tarik dalam labour room lagi.

"Seok, doktor kata bila kena pergi hospital nak get ready?"tanya Sung Joon pada Woo Seok. Dah sebok makan sape nak pikir benda lain🐱

"27 Oktober kot..."Woo Seok meraup mukanya sendiri, sebelum tersedar sesuatu. "Eh, jap, 27?"

"27 Oktober birthday awak kan?!"tanya Sung Joon teruja bila tahu yang dia akan lahirkan anak masa birthday Woo Seok.

Tapi Woo Seok muka macam pasrah sungguh. Kenapa? Sebab sebelum dapat hadiah dia kena 'berkorban' dulu.

"Emm...saya pasrah,"ujarnya sebelum menghempaskan kepalanya pada kepala katil, tapi berakhir dengan kepalanya sendiri sakit.

"APPO!"Woo Seok menggosok belakang kepalanya. Ha tulah pasrah melebih sangat🐱

"Eh, awak okey tak?!"tanya Sung Joon serentak memeriksa kepala Woo Seok yang terkena kepala katil tadi.

"Aduhh, kenapa malang sangat harini?"Woo Seok memuncung. Bila teringat balik, masa pergi kedai serbaneka, apa yang Sung Joon nak tak ada, jadi dia kena pergi kedai yang lagi jauh.

Lepastu masa nak balik kena kejar dengan anjing liar pulak. Ape lagi, lari lintang-pukanglah jawabnya, habis ko nak tunggu? Balik-balik je dah tersungkur depan pintu, naik terkejut anak-anak dia tengok rambut Woo Seok serabut macam kena tiup taufan.

"Dah, takyah nak merajuk sangat, sini saya bagi tak sakit,"Sung Joon mengucup kepala Woo Seok yang sakit tadi.

Woo Seok sedikit terkejut, tapi dia benar sukakan tindakan Sung Joon tadi. Lantas dia melingkarkan tangan pada gadis itu.

"Makin hari awak buat saya makin rasa nak gigit je awak ni,"Woo Seok dengan secara mengejut mengucup pipi Sung Joon. Tak lupa dia gigit jugak sebab geram.

"Akh, sakitlah, Woo Seok!"Sung Joon terus menolak Woo Seok ke belakang. Woo Seoo tertawa melihatkan pipi Sung Joon yang berbekas merah sebab dia gigit tadi.

"Comel je...geram saya tau,"Woo Seok memeluknya lagi. Tangannya mengusap lembut perut Sung Joon yang makin sarat tu.

"Papa harap kamu jadi anak yang baik macam abang-abang dan kakak-kakak kamu. Janganlah susahkan mama sementara nak tunggu lagi beberapa hari je lagi, okey?"ucap Woo Seok sebelum mengecup perut Sung Joon.

"Gelilah, Seok,"Sung Joon menunjukkan muka cringe dia sebelum tolak muka Woo Seok ke tepi. Woo Seok tergelak lagi dan merangkul bahu Sung Joon.

"Yelah, yelah, awak ni suka saya bagi attention, tapi tak suka kalau camni. Eishh,"Woo Seok mengusik Sung Joon. Sung Joon mengembungkan pipinya tanda meluat dengan usikan Woo Seok.

"Alolo, tomeiii,"Woo Seok mengucup pipi Sung Joon dengan gemas. Seketika kemudian, dia turut tertawa dengan Woo Seok.

.

.

.

"Oi, Joon, betul ke kau okey ni? Takut kau tiba-tiba nak pergi hospital je,"tanya Seungwoo pada Sung Joon. Sung Joon sekadar tersenyum.

[C][15+]The World Of Husband And Wife || 우석Where stories live. Discover now