Rozdział 15

262 35 25
                                    

* 5 lat później *

- Sakura! Ryuu! Ruchy, bo się przez was spóźnimy!! - poganiała ich Tsuki stojąc przy wyjściu z domu.

- Już idziemy! - Sakura zbiegła po schodach ciągnąc za sobą rękę Tanaki.

Wszyscy ubrani elegancko wiedzieli do samochodu, za którego kierownicą siedział Nishinoya. Odpalił białego Mercedesa i wyjechali spod willi kierując się prosto na uczelnie. Yuu zaparkował w miejscu wyznaczonym specjalnie na ich samochód. Wysiedli z pojazdu i najszybciej jak tylko mogli udali się na tył szkoły, gdzie miało odbyć się rozdanie dyplomów.

- Tsuki, Noya, Ryuu!!! - wśród tłumu studentów dostrzegli Seako machającą do nich. A zaraz przy niej stali jej rodzice, Kenshin, państwo Ringo, państwo Taida i oczywiście państwo Nishinoya.

Wszyscy przywitali się z rodzinami, a Tsuki miło rozmawiała z Kenshinem w oczekiwaniu na rozpoczęcie ceremonii. Nagle poczóła ciężar na swoich plecach. Oczywiście był to Yuu przytulający się do niej i zaraz jego rodzice przyłączyli się do wspólnej dyskusji. Po jakiś pięciu minutach dyrektor uczelni ogłosił rozpoczęcie. Wszyscy zajęli swoje miejsca. Dyrektor wygłosił swoje przemówienie i oddał głos pani Wicedyrektor, która miała zająć się rozdawanie dyplomów dla studentów z najwyższą średnią.

- A więc zapraszamy do siebie Kenme Kozume. Gratulujemy średniej 93,8. - rozniosły się oklaski, a chłopak udał się na podwyższenie odebrać dyplom. - Następnie Tanaka Ryūnosuke ze średnią 95,6. - tłum ponownie zaklaskał, a Seako praktycznie krzyczała z dumy. - Taida Sakura ze średnią 96. - czerwonowłosa prawie wbiegła na podwyższenie nie mogąc wytrzymać ze szczęścia. - Nishinoya Yuu ze średnią 97,8. - kontynuowała Wicedyrektorka, a chłopak z dumą odebrał dyplom. - Amai Ringo ze średnią 98,7. Z tą samą średnią Tenma Tsuki.

Dziewczęta weszły razem za podest i odebrały świadectwa z czerwonym paskiem. Cała szóstka ustawiła się do zdjęcia z dyrektorem i wicedyrektorką. Szkolni reporterzy zrobili im pamiątkowe zdjęcia. A kiedy chcieli już schodzić z podwyższenia to zostali powstrzymani przez jednego ze studentów. Noya zaprowadził swoją dziewczynę na sam środek. Zdezorienowana nie rozumiała o co może mu chodzić.

- Tsuki proszę rozwiąż swój dyplom. - zarządził puszczając jej dłoń i stając przed nią. Dziewczyna niepewnie rozwinęła zwinięty w rulon dokumenty i przyjrzała mu się. Do czerwonej wstążki przywiązany był pierścionek ozdobiony czarnymi diamencikami. Zwinęła dyplom, aby spojrzeć na chłopaka. On klęczał przed nią i ponownie chwycił za jej dłoń. - Tenma Tsuki. Czy uczynisz mi ten zaszczyt i sprawisz by moje życie było przepełnione szczęściem będąc już do końca u mojego boku zostając moją żoną?

W oczach dziewczyny pojawiły się łzy i trzęsła się z radości. Rzuciła się na chłopaka krzycząc głośne "TAK!!". Wszyscy zaczęli gwizdać i wiwatować na cześć nowo zaręczonych. Yuu wyjął pierścionek z dyplomu dziewczyny i założył jej na odpowiedni palec. Wszyscy chórem zaczęli krzyczeć "Gorzko!". Zawstydzona para mimo to połączyła swoje usta w namiętnym pocałunku powodując jeszcze większy zachwyt widowni.

Moi drodzy z przykrością muszę oznajmić, że to już koniec przygód naszej kochanej Tsuki. Mam jednak nadzieję, że pozostaniecie przy mnie i zetknięcie do moich pozostałych książek. Dziękuję wam za to, że byliście ❤️ Do zobaczonka😘

✓ Razem Na Zawsze ~ (OCxNishinoa Yū) Haikyuu [Zakończone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz