EN BÜYÜK CİNAYET

558 66 7
                                    

Ben seni bir sonbahar gün sevdim.Tanimadan sevdim aslında,bir insan bir insanin duruşuna aşık olur mu ben oldum iste ,kalbimde duruşunu sevdim ,dik durusunu sevdim, biz o yolda karşılaştık ayakta duruşunu sevdim,ben senin beni ben yapısını sevdim. Denk değildik belki ama denk geldik iste. Kader denilen ince çizgi karşılaştırdı bizi. Belki ben senin kaderin olucaktım neden gittin ki bu kadar erken ? Denk değildik belki ben cirkindim , belki çok konuşuyordum,belki istediklerini yapamıyodum ama senindim yetmez miydi sana ? Benim koca sevdamı kaldıramadın mı ki ,sende severdim oysaki ama ben seni koşar adım sevmistim hızlı hızlı baglandım sana simdi unutusum o kadar hızlı değil emekliye emekliye bazen yüzümün üstüne düse düse unutuyorum tükene tükene terk ediyorum seni,ben tükene tümene terk ediyorum bizi,bir damla yaş düştü kağıda hayır hayır sakın yanlış anlama beni,ağlamıyorum,söz verdim zaten kendime, ağlayamam,gözüme sensizlik kaçtı biraz hepsi bu bir problem yok yani.Sen gittin adam,evet evet sen gittin,hadi söylediğin onca sözü anlarımda sesinde mi yalancı ben sevdiğim. Kıymetlim olarak girdiğini bu mavi dünyamdan kıyametim olarak çıkacağını söyleseydin bari hazırlıksız yakalandim,çalısmadiğım yerdi burasi ondan böyle halim. Pardon küçük bey yine unuttum iste en iyi katiller islerini sessiz sedasız,dikkat çekmeden yapardı değil mi ? Sende bir katildin sevgili ve süphesizki en kusursuz cinayet seven bir insanın kalbini parçalamaktır,basardın bunu sevgili simdi aldığın makamın keyfini çıkar çünkü kimse seni benim gibi sevmeyecek ve kimse yaptıklarında böyle dökülmeyecek.

AYRILIĞA DAİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin