SAKAR

186 23 0
                                    

Biz olabilirdik mesela sen ve ben kalmazdık hicbir zaman çok güzel biz olurduk sevseydin. Ama sen sevmedin sevgili güzel olan ne varsa geride bırakıp gittin. Çirkinkeri sectin sen sevgili, en güzel olmayı secmedin. Hic kaldın sen sevgili. Ben senden süslü püslü  sözler istemedim hic bir zaman,biraz srv birazda hissettiren istedim. Yapmadın sevgili gitmeyi tercih ettin ve gittin. Ben hic dur gitme demedim sana belki gitmen gerekliydi ama hep bekledim gelmeni,sen yinede gelmedin sevgili. Beni böylece bırakıp gittin. Ben düştüm sevgili düsen kalkar ama ben kalkamadım  sevgili düstüğüm yere çakıldım kaldım. Ne elimden tutan oldu ne sırtımı sıvazlayan. Sen gelmedin sevgili elimi tutan bir sen olmadığı gibi tutup kaldıran bir sende yoktu yanımda iste o zaman anladım ki bu gidişin bir gelişi yoktu. Ümidim kırıldı o zaman ,mutluluğa evet deseydik bari dedim ama sen,düstügümde kaldırmayan sen mutluluğu da benimle istemez oldun. Oturdum,düsündüm,ölürcesine ağladım lan değişmedi hic bir şey değismedi. Gözümdrn akan son bir kaç damla yaşla yazıyorum  yine lanet olsun ki yine yazıyorum. Gittiğin günden beri sakarım o yuzden bu satırlar ve ben adam gittiğin günden beri sakarım önce gözümden yaslarimı düsürdüm sonra cümleleri devirdim yüreğimden ve yine mısralar sana açıldı bir seni düsüremedim aklımdan birde gözlerine takılıp yüreğine düşmeyi beceremedim iste onlar dışında yine sakarım iste ve yine sakar..

AYRILIĞA DAİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin