VİCDAN AYRI BİR SEY

273 44 2
                                    

Cok şey değildi istediğim sadece biraz sevgiydi.Beni kalbinin herhangi bir yerine koyabilridin. Küçücük bir yer verebilirdin,o küçük yere bile sığardım ben. Seni sevmem için bir neden sorunlara o küçük yeri gösterirdim iste. Ama sen sevmedin ben senin sevgine muhtaç küçük bir çocuktum sense kötü bir adam. Kalp her insanda vardır bu kadar acımasız olamaz bir insan derdim hep ama sende anladim ki kalple vicdan ayrı bir sey. Simdi sana kalpsizsin desem açar kalbini gösterirsin ama ben sana vicdansızsın diyorum seni seven kalbe acı çektirecek kadar vicdansizsin. Şimdi ispatlasana bir vicdanin olduğunu,inan bana kendinde zerre vicdan bulamazsin. Bazen düşünüyorum bu kalple ne kadar devam ediceksim bu hayata diye sonra susuyorum son bir şey dökülüyor dilimden simdi kime aitsin bilmiyorum ben senin acına alısmaya çalışırken o adına alısıyor ama umarım yanında bulunduğun kişi sana bana yaptıklarını yapar iste o zaman gözünden düsen bir damla yasa dudaklarından dökülen yaptığımı yaşıyorum cümlesi eslik eder. Simdi rahat ol sevgili gün gelecek sende verdiğim değerin zerresini bırakmayacagım.

Yazarınız bunu yazarken ibo tatlıses semmame dinledi yani neymiş semmame dinlerken de depresyona girilebiliyormus :) sizi seviyorum bye :) bölümleri erken yazmaya çalışıyorum ama en erken bu kadar oluyor caliskan kiz modlarinda olduğum için bu sene ödevlerim çok var ve bide ilham gelmediği oluyor byeee

AYRILIĞA DAİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin