"Coco, hadi boş ver artık, sabahtan beri salak salak dalıp gidiyorsun."
"Vampirin teki gelip seni öpse şaşırmaz mısın?"
Ellerini iki yana açıp 'bilmem' ifadesine katkıda bulunmak için alt dudağını sarkıttı.
"Hadi The Vampire Diaries izleyelim, söz veriyorum Elena'ya küfretmene, Damon'a sulanmana, Klaus'a ve Katherine'e daha çok sulanmana bir şey demeyeceğim."
"Cidden mi?"
Hemen ikna olmuştum tabii ki, çünkü genelde dizi izlerken konuşursam veya tepki verirsem Hyunjin tarafından tokat yiyordum.
"Söz dedim."
Mutfağa koşup birkaç paket cips alarak geri döndüğümde Hyunjin'in çoktan koltuğa kurulduğunu gördüm. Bilerek yayıldığı koltukta ittirerek kendime yer açıp oturduğumda gülüp diziyi açtı.
İlerleyen saatler benim için çok keyifli, Hyunjin için ise çok zorlu geçmişti. Bir şey yapmayacağına söz verdiği için o kadar pişman duruyordu ki, tüm dikkatim dizide olmasa oturup saatlerce gülerdim. Şimdi ise birkaç bölüm izleyip acıkmış, buzdolabını karıştırıyorduk.
"Ton balığı mı yesek?"
"O hem iğrenç kokuyor, hem de açamıyorum konserveyi. Olmaz."
"Açamıyor musun?"
Tam gülmeye başlayacaktım ki benim de dakikalarca uğraştan sonra ancak açabildiğim geldi.
"Neyse, tamam onu yemeyelim."
Dolabı biraz daha karıştırdığımda oradan bana sırıtan pastayı gördüm.
"Pasta?"
"Oha, annen pasta mı yapmış?"
"Ben yaptım."
Sanki çok imkânsız bir şey söylemişim gibi şaşkınlıkla bana bakınca kollarımı göğsümde bağladım.
"Ben yaptım?"
"Yalan söyleme, sen bir tek noodle yapabiliyorsun."
"Ya ben yaptım işte, yalan mı söyleyeceğim?"
"Ne ara bu kadar hamarat oldun sen?"
Beni kenara ittirip pastayı alarak dikkatle incelemeye başladı.
"Kakaolu yapmış bir de..."
En sonunda yapım aşamasını boş vermiş olacak ki pastayı kesip tabaklara koyuyordu.
******
hyunjin
JEONGGUK
JEONGGUK
KIRMIZI ALARM DAT DAT DAT DAT
NAAANİİİ NAAANİİİjeongguk
sabahın 8'inde yazmanı gerektirecek ne olabilir ki
haftasonu uyut barihyunjin
ÇOK KRİTİK Bİ MESELE
SANIRIM ABİM GAYjeongguk
NE SLCJSPCJLSCJPSCJPSNC
CİDDİ MİSİNhyunjin
SINIFTAKİ BİR KIZ ABİMİN CANLI YAYININA GİRMİŞ
Bİ ERKEKLE SARMAŞ DOLAŞMIŞ?????jeongguk
YUH
KOŞ SOR SEN GAY MİSİN AGUCUK BUGUCUK DİYEhyunjin
gözüm ağrıdı dur
yani şimdi asılsız haber de olabilir ya abim gay değilse ve ailede adım gay'e çıkarsajeongguk
doğru
o zaman bize bir plan lazım
BULDUM
gideyim abine yavşayayımhyunjin
bravo amk
saçmalama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouver, jikook
Fanfiction"Sen iyice kafayı sıyırdın. Koskoca vampire 'üstüne atlarım' denir mi?" •Bu fic'te ciddiyetin c'si yoktur.